کد خبر : 2071321 | 31 شهریور 1403 ساعت 22:54 | 21.5K بازدید | 4 دیدگاه

استراتژی تیم ما این است که فولاد را دوباره مدعی کنیم

مطهری: من درباره نوراللهی حقایق را گفتم

حمید مطهری درباره وضعیت تیم فولاد خوزستان در ۵ دیدار آغازین لیگ بیست و چهارم و مسئله احمد نوراللهی صحبت کرد.

مطهری: من درباره نوراللهی حقایق را گفتم

به گزارش "ورزش سه"، تیم فولاد خوزستان در هفته پنجم لیگ برتر به مصاف هوادار تهران رفت که شاگردان یحیی گل‌محمدی موفق شدند با نمایشی باکیفیت سه امتیاز این دیدار را به دست بیاورند. حمید مطهری در پایان این دیدار، در گفت‌وگو با خبرنگاران و اصحاب رسانه درباره این مسئله اظهار داشت: به هواداران و بچه‌های تیم تبریک می‌گویم. همه زحمت کشیدند و گفته بودم که تیم فولاد مقداری زمان می‌خواهد تا به آن شکلی که می‌خواهیم برسد. دو پنجره نقل و انتقالاتی نیاز داریم ولی باز هم این سه امتیاز را تبریک می‌گویم. تیم هوادار تیم قابل احترامی است و با توجه به آنالیزی که داشتیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم ولی چون ۲-۳ هفته امتیاز کامل نگرفته بودیم، مقداری استرس داشتیم. در این بازی هم در ادامه تغییراتی داشتیم که این ۳ امتیاز را حفظ کنیم و در برد ما بی‌تاثیر نبود.

مربی تیم فولاد خوزستان در اشاره مجدد به صحبت‌های امیر قلعه‌نویی درباره مسئله خط خوردن احمد نوراللهی از لیست تیم ملی که البته در نشست خبری هم درباره آن صحبت کرده بود، توضیح داد: من اگر دیروز صحبت کردم به خاطر این بود که از من سوال شد و باید جواب می‌دادم. صحبت‌هایی که داشتم همه‌اش از حقایق بود. من یک سال خیلی خوب را کنار آقای قلعه‌نویی داشتم و دیروز هم از ایشان تشکر و قدردانی کردم. یک سال خیلی خوب را تجربه کردم و امیر خان همیشه برای من به عنوان پیشکسوت و مربی تیم ملی قابل احترام بوده. کاری هم که امروز کردند بزرگشان را نشان می‌دهد و من از ایشان متشکر هستم اما قصد من این نبود که ایشان را خراب کنم و فقط حقایق را گفتم. باز هم از آقای قلعه‌نویی تشکر می‌کنم و برای ایشان و تیم ملی آرزوی موفقیت دارم.

ویدئو: 353668

مطهری با اشاره به صحبت‌های هوشنگ نصیرزاده، مدیر تیم فولاد، درباره اینکه آنها دو سرمربی در تیمشان دارند، گفت: من از آقای نصیرزاده بابت زحماتش تشکر دارم ولی آقای گل‌محمدی بزرگ و استاد من است و سرمربی این تیم فقط آقا یحیی است. من سال گذشته هم که در تراکتور بودم گفتم تنهایی جایی که به عنوان مربی حاضر هستم کار کنم، کنار آقای یحیی گل‌محمدی است چون که ایشان را اخلاقی و فنی قبول دارم. استراتژی باشگاه مشخص است. من خودم در این ۷۵ روزی که هستم که در این مدت تنها ۲ بار صحبت کردم چرا که می‌خواستم بیشتر از صحبت کردن، عمل کنیم و کار عملیاتی انجام دهیم. امروز هم چون درخواست خبرنگاران بود آمدم تا درباره این مدت و نسبت به محبت آقای قلعه‌نویی صحبت کنم.

وی افزود: استراتژی باشگاه یک بازه زمانی ۲ تا ۳ ساله زمان می‌خواهد تا تیم تبدیل به یک تیم مدعی شود. این تیم تیمی است که قهرمان لیگ و حذفی شده و قابل احترام است. استراتژی ما این است که تیمی باشیم که واقعا مدعی هستیم. بازیکنان ما بسیار تاکتیک‌پذیر هستند و دیروز هم گفتم که تیم ما بیشتر از اینکه به ستاره نیاز داشته باشد، خودش ستاره است و با کار تیمی آن را نشان می‌دهیم.

2061454

مطهری همچنین در اشاره به احتمال جذب بازیکن آزاد در ادامه فصل تاکید کرد: بازیکنان خارجی باکیفیتی را به تیم اضافه کردیم و خود یوسو که از بهترین گلرهای لیگ است، حتی کولیبالی و شیمبا کاملا حرفه‌ای هستند. ما نمی‌خواهیم صرفا یک بازیکن خارجی بگیریم چون می‌خواهیم بازیکنی بگیریم که به کیفیت تیم اضافه کند. اگر بازیکنی با استراتژی باشگاه و تفکرات کادرفنی هم‌سو باشد، بدون شک بازیکن خارجی هم اضافه می‌کنیم و دوست داریم تیممان را از نظر قدرت فنی تقویت کنیم چون لیگ فشرده و سختی است.

او درباره سومین کلین‌شیت یوسوپوف و تیم فولاد در طی این ۵ بازی خاطرنشان کرد: ما در ۵ بازی، ۳ بازی کلین‌شیت کردیم و در ۲ بازی دروازه ما باز شده. این برمی‌گردد به دفاع تیمی ما که صرفا منظورم دفاع و گلر نیست و کل تیم در دفاع خوب بودند. بازیکنانی که در پیکان حمله تیم بازی می‌کنند از وضعیت دفاعی تیمی آگاه هستند و همین کمک می‌کند که کلین شیت کنیم. تک تک بچه‌ها نقشی کلیدی و اساس دارند.

دیدگاه‌ها