کد خبر : 2071311 | 31 شهریور 1403 ساعت 22:34 | 3.7K بازدید | 2 دیدگاه

کونته: مساوی جلوی یوونتوس یعنی پیشرفت!

آنتونیو کونته، سرمربی ناپولی، از تساوی بدون گل مقابل یوونتوس ابراز رضایت کرد.

کونته: مساوی جلوی یوونتوس یعنی پیشرفت!

به گزارش "ورزش سه"، ناپلی‌ها پس از شکست ۳-۰ ناامیدکننده در بازی هفته اول مقابل ورونا، به روند مثبت نتایج خود ادامه دادند و سه پیروزی متوالی به دست آوردند و امشب نیز در خانه یوونتوس به تساوی بدون گل رسیدند.

کونته پس از بازی با خبرنگاران صحبت کرد. ابتدا درباره بازی دادن به اسکات مک‌تامینی و بیلی گیلمور گفت: «به نظرم ایده خوبی بود و جواب داد. با فعالیت‌هایمان در نقل و انتقالات خط میانی به گروهی قوی از بازیکنان تبدیل شد و ما باید از آن به بهترین نحو استفاده می‌کردیم. به نظرم تصمیم خوبی بود.

ما هفته گذشته مقابل کالیاری هم روی آن کار کرده بودیم. البته با این سیستم کمی نگران دفاع‌مان بودم، اما ما خیلی خوب عمل کردیم.

او سپس درباره نتیجه گفت: «من سختی کسب تساوی خارج از خانه مقابل یوونتوس را درک می‌کنم، تیمی که فصل گذشته ۱۸ امتیاز از ناپولی فاصله داشت. به نظرم پیشرفت خوبی است، من خواستار ثبات بودم و این یک عملکرد خوب بود. باید وقتی توپ را داریم بهتر عمل کنیم، زیرا در همین بازی موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم.»

2084412

کونته در پاسخ به این سوال که آیا سیستم را برای این بازی خاص تغییر داده تا بازیکنان کناری یوونتوس را محدود کند، اصرار داشت که اینطور نیست: «صادقانه بگویم، اگر می‌خواستم یووه را خنثی کنم، با سیستم ۳۴۲۱ ادامه می‌دادیم. یک مربی خوب با کیفیت‌های بازیکنان خود سازگار می‌شود و به آنها اجازه می‌دهد ایده‌های خود را توسعه دهند. اگر می‌خواستیم دفاعی‌تر باشیم، با پنج مدافع بازی می‌کردیم، اما ایده این بود که به یووه اجازه ندهیم ابتکار عمل را در دست بگیرد.»

لوکاکو شروع خوبی در ناپولی داشت، اما امروز دچار مشکل شد و وقتی مربی کل خط حمله را تعویض کرد، او نیز تعویض شد. کونته افزود: «فکر می‌کنم با هافبک‌ها خوب عمل کردیم. روملو هنوز نیاز دارد به فرمی که من می‌خواهم برسد. من این سیستم را انتخاب کردم زیرا احساس می‌کنم با تیمی که در اختیار دارم، این بهترین رویکرد است.»

دیدگاه‌ها