کد خبر : 2071309 | 01 مهر 1403 ساعت 04:00 | 2.7K بازدید | 6 دیدگاه

منچسترسیتی همچنان نقطه ضعف بزرگ آرسنال است

سرخ‌ها از 2015 آبی‌ها را اینجا نبرده‌اند

آرسنال به رهبری میکل آرتتا فردا در دیدار بسیار حساسی به دنبال پایان دادن به سلطه منچسترسیتی در استادیوم این تیم خواهد بود.

سرخ‌ها از 2015 آبی‌ها را اینجا نبرده‌اند

به گزارش "ورزش سه"، لیگ برتر انگلیس در حال آماده‌سازی برای یکی از جذاب‌ترین مسابقات فصل است. منچسترسیتی و آرسنال برای اولین بار در این فصل به مصاف یکدیگر می‌روند و محل برگزاری این دیدار استادیوم اتحاد است، جایی که آبی‌های منچستر در مقابل توپچی‌ها غیرقابل شکست به نظر می‌رسند.

هر زمان که دو تیم از «بیگ سیکس» با یکدیگر روبرو می‌شوند، دوئل جذابی رقم می‌خورد. به خصوص بین سیتیزن‌ها و توپچی‌ها که به دلیل رقابت برای قهرمانی، شرایط حساس‌تری در مقابل یکدیگر دارند. در دو فصل اخیر هر دو تیم در رقابت برای قهرمانی لیگ برتر اختلاف کمی با هم داشته‌اند و در هفته‌های آخر مسابقات حتی کار به تفاضل گل هم کشیده شده است.

شاگردان آرتتا برای رقبا یک تیم محکم و خطرناک بوده‌اند، اما منچسترسیتی همچنان نقطه ضعف بزرگ آرسنال است.  سیتی در دو فصل متوالی لیگ برتر تاج قهرمانی را از آرسنال گرفته است.

2084415

در آغاز فصل جدید، به نظر می‌رسد که همان سناریو در حال تکرار است و تیم‌های پپ گواردیولا و آرتتا مدعیان اصلی این جام هستند. با تنها چهار بازی، منچسترسیتی با ۱۲ امتیاز در صدر جدول قرار دارد، در حالی که آرسنال با دو امتیاز کمتر در رتبه دوم قرار دارد.

آرسنال به دنبال مأموریتی تقریباً غیرممکن در خارج از خانه

توپچی‌ها از اهمیت کسب امتیاز در دیدارهای مستقیم با رقبای اصلی خود آگاه هستند، زیرا این امتیازات می‌تواند در حساس‌ترین مرحله رقابت تفاوت‌هایی ایجاد کند. به همین دلیل، آرتتا به دنبال پیروزی خواهد بود و همچنین تلاش خواهد کرد تا رکوردی را که تقریباً ۱۰ سال به منچسترسیتی تعلق دارد بشکند. آرسنال از ۱۸ ژانویه ۲۰۱۵ تاکنون موفق نشده در خانه سیتی به پیروزی برسد. آنها از آن زمان، دو تساوی و هفت شکست داشته‌اند، بنابراین اگر آنها در استادیوم اتحاد پیروز شوند، ضربه محکمی به حریف‌شان وارد خواهند کرد. ضربه‌ای که می‌تواند در پایان فصل برای قهرمانی تاثیرگذار باشد.

دیدگاه‌ها