کد خبر : 2071304 | 31 شهریور 1403 ساعت 22:13 | 6.3K بازدید | 34 دیدگاه

پالاس 0-0 یونایتد: شانس با تن‌هاخ یار نبود

منچستریونایتد در بازی هفته پنجم لیگ برتر مقابل کریستیال پالاس به تساوی بدون گل رسید.

پالاس 0-0 یونایتد: شانس با تن‌هاخ یار نبود

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر انگلیس منچستریونایتد در ورزشگاه خانگی کریستال پالاس به میدان رفت و به تساوی 0-0 دست پیدا کرد.

ویدئو: 353666

یونایتد این دیدار را با برنامه‌های هجومی آغاز کرد اما برای ایجاد اولین فرصت جدی روی دروازه حریف 10 دقیقه زمان نیاز داشت. روی پاس به جلوی یوشوا زیرکزی به سمت محوطه جریمه الخاندرو گارناچو توپ را کنترل کرد و ضربه پای چپ او با واکنش استثنایی هندرسون به بیرون رفت.

در دقیقه 13 این ماتیس دی‌لیخت بود که دروازه حریف را تهدید کرد و ارسال کوتاه کریستین اریکسن را با ضربه سر به موقعیت جدی تبدیل کرد اما بار دیگر هندرسون با مهار دیدنی مانع از باز شدن دروازه شد.

بازی با مالکیت توپ حداکثری شاگردان اریک تن‌هاخ دنبال می‌شد که در دقیقه 27 تیرک دروازه پالاس دو مرتبه لرزید! روی پاس به داخل محوطه جریمه ابتدا ضربه گارناچو به تیرک افقی برخورد کرد و ریباند آن هم با ضربه برونو فرناندز بعد از برخورد با تیرک افقی به بیرون رفت.

پالاس در نیمه نخست متوجه فشار و میل زیاد یونایتد برای گلزنی بود و به همین دلیل با ارائه عملکرد دفاعی سعی داشت حملات خطرناک شیاطین سرخ را کنترل کند.

بازی با حملات متعدد تیم میهمان دنبال می‌شد که در دقیقه 42 هندرسون موفق شد با یک سیو استثنایی ضربه زیرکزی روی ارسال فرناندز را مهار کند و تیمش بتواند در نیمه نخست به تساوی دست پیدا کند.

یونایتد در نیمه دوم هم مانند 45 دقیقه نخست بازی را شروع کرد و اولین موقعیت خطرناک توسط آمادو دیالو شکل گرفت که ضربه او با فاصله بسیار کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

بازیکنان یونایتد خوش شانس نبودند و در دقیقه 53 هم این بار فرناندز شاهد عبور ضربه پرقدرت خود از کنار تیرک عمودی بود.

تن‌هاخ که با نتایج اخیر یونایتد تحت فشار بوده و علاقه داشت تیمش به گل برسد در دقیقه 61 مارکوس رشفورد را به جای زیرکزی وارد زمین کرد.

نفس یونایتدها در دقیقه 65 حبس شد و اگر آندره اونانا نبود، برخلاف جریان بازی گل می‌خوردند. اونانا ابتدا موفق شد ضربه پرقدرت ادی انکتیا را مهار کند و ریباند آن را هم با یک شیرجه دیدنی از اسماعیل سار مهار کرد.

جریان بازی در اواسط نیمه دوم تغییر کرد و ابرچی ازه در فاصله کم با دروازه پاس سار را به راحتی از دست داد. ضربه پای راست او در دقیقه 72 با فاصله کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

مانوئل اوگارته و راسموس هویلوند هم در دقایق پایانی بازی به ترکیب یونایتد اضافه شدند اما تیم اریک تن‌هاخ هرچه در این دیدار برای گلزنی تلاش کرد نتیجه‌ای نداشت تا در نهایت به تساوی رضایت بدهد.

دیدگاه‌ها