کد خبر : 2071272 | 31 شهریور 1403 ساعت 20:50 | 7.9K بازدید | 25 دیدگاه

هری کین:

ما بایرنیم و به‌خاطر لورکوزن تغییر نمی‌کنیم

هری کین، مهاجم بایرن مونیخ، می‌گوید برای بازی مقابل بایرلورکوزن نگرش خود را عوض نمی‌کنند و با سبک همیشگی خود به زمین خواهند رفت.

ما بایرنیم و به‌خاطر لورکوزن تغییر نمی‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، در هفته چهارم رقابت‌های بوندس‌لیگا بایرن مونیخ به مصاف وردربرمن رفت و با نتیجه 5-0 برنده شد. در این دیدار مایکل اولیسه (2 بار)، جمال موسیالا، هری کین و سرژ گنابری گلزنی کردند.

هری کین پس از بازی درمورد چهارمین برد متوالی فصل بایرن گفت: "یک هفته عالی داشتیم. از تمامی بازیکنان به خاطر نگرش و ذهنیتشان تمجید می‌کنم. بازی در این ورزشگاه بسیار سخت است، برمن مدتی می‌شد که در این ورزشگاه شکست نخورده بود. نحوه بازی ما در هنگام مالکیت توپ یا زمانی که حتی مالکیت را در اختیار نداشتیم، عالی بود."

او درباره تاکتیک و ترکیب امروز بایرن گفت: "از تمامی بازیکنان ترکیب به خوبی استفاده می‌شود، بازیکنان در حال آماده شدن هستند، ما همچنان بعد از 3، 4، 5 گل فشار می‌آوردیم و می‌خواستیم یک گل دیگر به ثمر برسانیم."

2084340

مهاجم بایرن مونیخ درباره اینکه آیا مقابل لورکوزن هم همین سبک را خواهند داشت یا خیر، گفت: "ما بایرن هستیم و بازی خود را برای هیچ حریفی تغییر نمی‌دهیم. البته آزمون سختی پیش رو داریم، لورکوزن واقعا خوب کار کرده، اما ما با همان ذهنیت و نگرش پیش خواهیم رفت. بازی خانگی در طول جشنواره اکتبر، باید یک بازی عالی باشد."

دیدگاه‌ها