کد خبر : 2071271 | 31 شهریور 1403 ساعت 20:49 | 6.2K بازدید | 4 دیدگاه

لحظات احساسی شزنی در آلیانز: ممنونم یووه (عکس)

پیش از شروع دیدار یوونتوس و ناپولی از وویژیک شزنی سنگربان سابق بیانکونری تجلیل شد.

لحظات احساسی شزنی در آلیانز: ممنونم یووه (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته پنجم سری آ ایتالیا، یوونتوس و ناپولی در ورزشگاه آلیانز به مصاف یکدیگر رفته اند که نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید.

نکته قابل توجه این دیدار، تجلیل باشگاه یوونتوس از وویژیک شزنی سنگربان لهستانی سابق این تیم پیش از شروع دیدار بود. شزنی پیش از شروع دیدار در میان تشویق شدید هواداران یوونتوس وارد زمین شد و پیراهن ویژه‌ای از جانلوکا فررو، رئیس باشگاه یوونتوس، دریافت کرد.

2084337
2084336

شزنی بعد از دریافت پیراهن در میانه زمین میکروفن را به دست گرفت و گفت: "از شما هواداران یوونتوس برای هفت سال باشکوهی که کنار یکدیگر گذراندیم و به ویژه پیام‌های محبت‌آمیزتان در یک ماه اخیر بسیار ممنونم. شما باعث شدید که بدانم آدم مهمی برای باشگاه بودم و خودم را بیشتر دوست بدارم. شما باعث شدید احساس کنم یوونتوس همانند خانه من و همه شما خانواده ابدی من هستید. برای تمام این سال‌ها از شما ممنونم."

2084338

گفتنی است شزنی از سال ۲۰۱۷ و از آرسنال به یوونتوس پیوست و در این هفت سال در ۲۵۲ بازی برای بیانکونری به میدان رفت. ملی پوش سابق تیم ملی لهستان موفق به کسب سه قهرمانی سری آ، سه قهرمانی در جام حذفی و سه قهرمانی در سوپرجام به همراه یوونتوس در این مدت شد‌.

دیدگاه‌ها