کد خبر : 2071266 | 31 شهریور 1403 ساعت 20:23 | 4.7K بازدید | 20 دیدگاه

برای سون تاتنهام مهم است نه آقای گلی (عکس)

سون هیونگ مین با ثبت دو پاس گل نقش مهمی در برتری ۳-۱ تاتنهام مقابل برنتفورد ایفا کرد.

برای سون تاتنهام مهم است نه آقای گلی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مصاف جذاب تاتنهام و برنتفورد در هفته پنجم لیگ برتر انگلیس با برتری پرگل شاگردان آنگه پوستکوگلو با نتیجه ۳-۱ به پایان رسید و این تیم توانست با کسب هفتمین امتیاز به جایگاه دهم جدول صعود کرد.

نکته جالب توجه این دیدار درخشش کاپیتان کره‌ای تاتنهام یعنی سون هیونگ مین بود که با دو پاس گلی که داد نقش مهمی در برتری تیمش ایفا کرد.

سون ابتدا در دقیقه ۲۸ بازی بود که با حرکت رو به جلوی خود به زمین برنتفورد، با پاس در عمق و پای چپ خود یک موقعیت بسیار خوب برای برنان جانسون ساخت تا مهاجم جوان تاتنهامی‌ها گل دوم تیمش را در موقعیت تک به تک با گلر برنتفورد به ثمر رساند.

عملکرد خوب سون در نیمه دوم نیز ادامه‌دار بود. او از ابتدای این نیمه با حرکات انفجاری خود چندین و چند موقعیت گلزنی را برای تاتنهام خلق کرد. مهاجم کره‌ای تاتنهام در دقیقه ۸۵ بازی با وجود آنکه در مصاف تک به تک با مدافع حریف قرار داشت و می‌توانست با دریبل او با دروازه‌بان تک به تک شود، با ازخودگذشتگی به‌موقع توپ را به جیمز مدیسون که در موقعیت بهتر بود رساند تا گل سوم تاتنهام نیز با پاس گل کاپیتان محبوب به ثمر برسد.

2084326

سون در پایان با کسب نمره ۸، بعد از جیمز مدیسون که نمره ۸.۶ گرفت، دومین بازیکن برتر زمین شناخته شد. کاپیتان ۳۲ ساله تاتنهام تیم ملی کره جنوبی، تا اینجای فصل موفق به ثبت دو گل و دو پاس گل شده و جزء بازیکنان مؤثر تیم پوستکوگلو بوده است.

دیدگاه‌ها