کد خبر : 2071254 | 31 شهریور 1403 ساعت 21:51 | 23.9K بازدید | 11 دیدگاه

یک گل جنجالی در دقیقه 100 که مردود شد

استقلال خوزستان 1- چادرملو 1: شجاع‌ترین داور هفته!

دیدار مهیج و تماشایی استقلال خوزستان و چادرملو با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

استقلال خوزستان 1- چادرملو 1: شجاع‌ترین داور هفته!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای باقیمانده از هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم استقلال خوزستان و چادرملو در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که جدال دو تیم برنده‌ای نداشت.

استقلال خوزستان این بازی را خوب آغاز کرد. آنها ابتدا توسط نونز صاحب موقعیت تک به تک شدند که حضور به موقع پاپی و تأثیرگذاری او روی توپ، منجر به یک کرنر برای میزبان شد که روی همین کرنر و ضربه بیفوما، توپ به مدافع میهمان برخورد کرد و در تیر دوم به آرام عباسی رسید که این بازیکن کار سختی برای باز کردن دروازه خالی نداشت و گل نخست را به ثمر رساند.

ویدئو: 353662

در ادامه نیز محمود مطلق زاده چند باری با شوت‌های راه دور قصد داشت تا دروازه چادرملو را باز کند که تلاش‌های او بی‌نتیجه بود. میهمان نیز فرصت‌های نصف و نیمه‌ای داشت که یک پاس تند و تیز به تیر دوم به خدادادی رسید ولی ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

در ابتدای نیمه دوم چادرملو می‌توانست به گل تساوی برسد. روی حرکت خوب مسلمی از راست و پاس او به والاس رسید که ضربه بغل پای او از کنار دروازه به بیرون رفت. علی خدادادی می‌توانست گل تساوی را به ثمر برساند که حرکت دیدنی او و ضربه تماشایی بغل پای این بازیکن به تیر دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.

در نهایت چادرملو موفق شد به گل تساوی برسد. روی توپی در محوطه جریمه، علی خدادادی صاحب توپ شد که در ادامه محمدرضا مسلمی توانست توپ را از مدافعان استقلال خوزستان بگیرد و یک پاس نرم و خوب را برای سیلوا گونسالس مهیا کند که بازیکن خارجی یزدی‌ها با یک بغل پای ساده، دروازه میزبان را باز کرد.

در وقت‌های تلف شده نیمه دوم استقلال خوزستان چسبیده به محوطه جریمه صاحب یک ضربه کاشته شد که شوت پرقدرت آبشک به تیر افقی دروازه برخورد کرد و در برگشت توسط حسینی به گل تبدیل شد ولی به دلیل حضور مدافع پیش تاخته استقلال خوزستان در شرایط آفساید رد شد.

در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.


بازی از هفته پنجم – بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر ایران 
شنبه: 1403/6/31؛ ساعت: 19:30 
ورزشگاه: غدیر اهواز/ هزار تماشاگر 
گروه داوری: هادی علی‌نیافرد/ کمک‌ها: علیرضا مرادی، اسماعیل احمدی؛ داور چهارم: حسین امیدی/ ناظر: محمود رفیعی

2084385

ترکیب استقلال خوزستان:
احمد گوهری، سیدمحمد حسینی، آرام عباسی، سبحان پسندیده، علی هلیچی، محمود مطلق‌زاده، اسماعیل بابایی (81- محمد آبشک)، ساویو روبرتو (81- حامد بحیرایی)، تیوی بیفوما، مومل عبدالرضا (62- بهروز بارانی)، کاینا نونیز (62- سجاد شهباززاده)
سرمربی: میودراگ بوژوویچ

ترکیب چادرملو:
ادسون ماردن، محمد پاپی (71- سعید محمدی‌فرد)، علی طاهران، ویکتور ماتئوس، سیروس صادقیان، والاس آلمیدا (71- سیلوا گونزالس)، محمدمهدی احمدی، ماتیوس سانتوس (46- محمدرضا مسلمی جاوید)، هادی حبیبی نژاد (80- رضا دهقان)، سیدعلی یحیی زاده (71- علاءالدین یاسین دالی) و علی خدادادی 
سرمربی: محمدسعید اخباری

2084386

شرح گل: 

استقلال خوزستان یک – صفر چادرملو (دقیقه 11: آرام عباسی): روی اشتباه مدافعان چادرملو بود که اسماعیل بابایی توپ را به تیوی بیفوما سپرد و شوت او پس از برخورد به پای مدافع چادرملو، در تیر دوم و مقابل دروازه خالی به آرام عباسی رسید و او به راحتی دروازه را باز کرد.

ویدئو: 353649

استقلال خوزستان یک – یک چادرملو (دقیقه 76: سیلوا گونزالس): روی یک حمله پرفشار از سوی چندین بازیکن چادرملو، پاس خوب مسلمی به سیلوا گونزالس رسید و او با یک ضربه فنی به گوشه دروازه، حساب کار را به تساوی کشاند.

ویدئو: 353659

لحظات حساس:

دقیقه 11: روی یک پاس در عمق تماشایی ساویو روبرتو برای نونیز، او با گلر چادرملو تک به تک شد و در شرایطی که توانسته بود ادسون ماردن را دریبل بزند، اما محمد پاپی با تکل به موقع توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه 18: یک ارسال به روی دروازه استقلال خوزستان با ضربه سر یحیی‌زاده همراه شد که با فاصله زیادی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 24: شوت سرکش محمود مطلق‌زاده از پشت محوطه جریمه به شکل خطرناکی از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 27: یک ارسال از سمت راست به روی دروازه استقلال خوزستان در تیر دوم به خدادادی رسید ولی سرعت توپ بالا بود و وینگر چادرملو خود را برای توپ پرتاب کرد که ضربه‌اش از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 40: محمود مطلق‌زاده یک بار دیگر از پشت محوطه جریمه اقدام به شوت‌زنی کرد که ضربه‌اش به مدافعان برخورد کرد.

دقیقه 2+45: استقلال خوزستان فشار خود را برای زدن گل دوم افزایش داد اما ضربات پشت سر هم بازیکنان این تیم به خط دفاعی چادرملو برخورد کرد و برگشت داده شد.

دقیقه 48: بازیکنان چادرملو و در رأس آن مسلمی حرکت بسیار خوبی را انجام دادند که پاس او به والاس رسید که شوت محکم او به شکل بسیار خطرناکی از کنار دروازه استقلال خوزستان به بیرون رفت.

دقیقه 61: روی حرکت تماشایی و دیدنی علی خدادادی، او در گوشه محوطه جریمه صاحب توپ شد که ضربه فنی این بازیکن به تیرک دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.

دقیقه 63: محمود مطلق‌زاده از پشت محوطه جریمه باز هم اقدام به شوتزنی کرد که ضربه‌اش از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 70: روی یک ضدحمله سریع، بازیکنان استقلال صاحب فرصت خوبی شدند که شوت بارانی با برخورد به مدافعان چادرملو راهی کرنر شد.

دقیقه 87: پاس در عمق دیدنی بهروز بارانی پیش از رسیدن به شهباززاده، با تکل مدافع چادرملو دفع شد.

دقیقه 1+90: شوت بحیرایی به مدافع چادرملو برخورد کرد و به کرنر رفت.

دقیقه 2+90: حرکت خوب بهروز بارانی که با عبور او از میان مدافعان میهمان همراه بود، فرصت گلزنی را برای این بازیکن به وجود آورد که شوت بارانی پیش از ورود به دروازه با تکل مدافعان چادرملو دفع شد.

دقیقه 7+90: استقلال خوزستان روی حرکت خوب بهروز بارانی چسبیده به محوطه جریمه صاحب یک ضربه کاشته شد که شلیک تماشایی آبشک به تیرک افقی برخورد کرد و در ادامه محمد حسینی توانست دروازه را باز کرد که پرچم کمک داور به نشانه آفسایدی بالا رفت و این گل مردود اعلام شد.


🟡اخطار ها: 

محمد پاپی (6)

احمد گوهری (49)

کاینا نونس (58)

ادسون ماردن (8+90)


⭕️حواشی:

* با وجود اینکه این دیدار در روز تعطیل برگزار می‌شود اما استقبال چندان خاصی از این بازی نشده و تماشاگران کمی در ورزشگاه حضور دارند.

* ورزشگاه غدیر که تا پیش از این مجوز لازم برای میزبانی را دریافت نکرده بود، توانست برای اولین بار در این فصل میزبان بازی‌های استقلال خوزستان باشد.

* وضعیت پروژکتور و نورهای ورزشگاه غدیر بهبود پیدا کرده بود و وضعیت چمن نیز در شرایط مطلوبی قرار داشت.

* هادی علی‌نیافرد برای نخستین بار، یک مسابقه را در لیگ برتر قضاوت می‌کند.

* در یک صحنه، اسماعیل بابایی و تیوی بیفوما هر کدام دو مرتبه، با حرکات تکنیکی و دریبل سرپا، بازیکنان میهمان را از جریان بازی خارج کردند.

* در زمان برگزاری مسابقه، دمای هوای شهر اهواز 35 درجه سانتی گراد بود.

دیدگاه‌ها