کد خبر : 2071231 | 31 شهریور 1403 ساعت 17:45 | 59.7K بازدید | 25 دیدگاه

در ماجراهای مربوط به نوراللهی؛

عذرخواهی امیر قلعه‌نویی از حمید مطهری

سرمربی تیم ملی از حمید مطهری بابت اظهارنظری که با دقت از سوی او بیان نشده معذرت خواهی کرد.

عذرخواهی امیر قلعه‌نویی از حمید مطهری

به گزارش "ورزش‌سه"، امیر قلعه‌نویی هفته گذشته در جریان گفت‌وگوی خود با یک برنامه رادیویی گفته بود که قرار بود حمید مطهری، مربی و دستیار سابقش به احمد نوراللهی ماجرای نیمکت‌نشینی‌اش را اطلاع دهد اما او فراموش کرده بود. 
این مسئله در نشست خبری روز گذشته تیم فولاد خوزستان پیش از دیدار با هوادار یکی از سوالات خبرنگاران بود که حمید مطهری، مربی تیم فولاد درباره این اتفاق اینطور اظهارنظر کرد: «مدیران، بازیکنان، مربیان و کسانی که با من کار کردند می‌توانند شاهد باشند که من از نظر تعهدکاری و وظیفه شناسی کارم را چگونه جلو می‌برم و با چه وسواسی این کار را انجام می‌دهم. قبل از بازی با هنگ‌کنگ قرار شد با احمد نوراللهی صحبت کنم و در داخل رختکن حرف زدم و خودش شاهد زنده وجود دارد. خیلی صادقانه با او صحبت کردم و او شاگرد من در پرسپولیس بوده و با هم خیلی خوب حرف زدیم. به او حتی گفتم که شب در هتل خیلی کامل‌تر صحبت خواهیم کرد و حالا درباره این حرف که درآمده را نمی‌دانم چه بگویم.» 

ویدئو: 353461

در واکنش به این صحبت‌های حمید مطهری، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی ساعتی پیش در حاشیه مراسم بزرگداشت مادر کریم باقری به یکباره در انتهای صحبت‌های از دستیار سابقش عذرخواهی کرد و گفت که حرف‌های او در مصاحبه‌اش با رادیو پس و پیش عنوان شده است.

ویدئو: 353635

قلعه‌نویی به این شکل از دستیار سابقش بابت سوءتفاهم ایجاد شده عذرخواهی کرد: «معذرت می‌خواهم از آقای حمید مطهری. درباره یک مسئله مطلبی را من پس و پیش گفتم. وظیفه‌ای که ما در آن مقطع به حمید مطهری دادیم به نحو احسن انجام داد.»

دیدگاه‌ها