کد خبر : 2071205 | 31 شهریور 1403 ساعت 15:37 | 40.4K بازدید | 33 دیدگاه

یاسین سلمانی با خوشحالی گل وارد زمین مسابقه شد!

خوشحالی از چشیدن طعم یک بازی رسمی پس از یک سال نیاز به چیزی شبیه به خوشحالی گل داشت.

یاسین سلمانی با خوشحالی گل وارد زمین مسابقه شد!

به گزارش "ورزش سه"، یاسین سلمانی فصل پیش در نیم فصل اول و دیدار برابر گل گهر سیرجان دچار مصدومیت رباط صلیبی شد و تمام فصل گذشته را از دست داد.

او از ابتدای تمرینات پیش فصل امسال همراه با سرخپوشان در تمرینات گروهی حضور داشت و در بازی‌های دوستانه عملکرد امیدوارکننده‌ای از خود نشان می‌داد، اما گاریدو به او در چهار بازی ابتدایی فصل در لیگ برتر و لیگ نخبگان بازی نداد.

این موضوع باعث تعجب هواداران پرسپولیس شده بود و آنها که طی چند بازی پیش از مصدومیت او به یاسین علاقه‌مند شده بودند، انتظار بازی کردن او را می‌کشیدند.

2084201

سرانجام در هفته پنجم لیگ برتر و دیدار برابر آلومینیوم اراک، یاسین سلمانی در دقیقه ۸۰ بازی پس از ۳۴۹ روز در یک بازی رسمی وارد میدان شد. یاسین هنگام تعویض ساعد خود را به سبک شادی گل‌هایش بوسید تا به این ترتیب ورودش به میدان مسابقه را جشن بگیرد.

به نظر می‌رسد گاریدو محتاطانه در مورد این ستاره برخورد می‌کند و عجله‌ای برای بازی دادن به او نداشت. او نمی‌خواهد اتفاقی که برای مرتضی پورعلی‌گنجی پس از مصدومیت رباط صلیبی رخ داد برای یاسین تکرار شود. پورعلی‌گنجی که بعد از یک سال به میادین بازگشته بود با مصدومیت در سه هفته اخیر غایب بود و دربی را هم از دست داده است.

یاسین حالا با عطش زیاد یک بازی پیش از دربی به میدان رفته و امیدوار است در این هفته نخستین دربی شهرآورد را تجربه کند.

دیدگاه‌ها