کد خبر : 2071169 | 31 شهریور 1403 ساعت 13:04 | 12.3K بازدید | 22 دیدگاه

کجای این تیم بحران‌زده است؟

از وضعیت رئال که می‌گویند، خنده‌ام می‌گیرد

مربی اسپانیول در نشست خبری بازی امشب برابر رئال گفت وقتی صحبت از تنش و بحران در رئال می شود، برایش خنده‌دار جلوه می‌کند.

از وضعیت رئال که می‌گویند، خنده‌ام می‌گیرد

به گزارش "ورزش سه"، مانولو گونزالس، سرمربی اسپانیول، در آستانه دوئل با رئال مادرید حرف‌های جالبی زد.

رئال مادرید و اسپانیول امشب از ساعت 21 به وقت محلی (22:30 تهران) در سانتیاگو برنابئو به مصاف یکدیگر می‌روند و گونزالس در نشست خبری در مورد این دیدار حرف زد و گفت: «این یک بازی خوب برابر موفق‌ترین و بهترین تیم تاریخ فوتبال خواهد بود. روزی خاص که می‌توانیم توانایی‌های خودمان را نشان دهیم. این یک مسابقه بسیار خاص است، اما به‌عنوان مربی از آن لذت نمی‌برید، زیرا مطمئنا در اوج استرس خواهید بود. می‌دانم که برای امتیاز گرفتن از رئال باید رنج بکشیم.»

او همچنین در مورد اینکه می‌گویند رئال بحران زده است نیز حرف زد: «برای من، صحبت درباره بحران در رئال مادرید مثل شوخی به نظر می‌رسد. واقعا خنده‌دار است. کجای این تیم بحران زده است؟ رئال خوب بازی نمی‌کند؟ چه اهمیتی دارد وقتی بازی‌هایشان را می‌برند.»

گونزالس در مورد راز موفقیت در برنابئو گفت: «اولین چیز این است که مثل یک تیم باشیم و فراموش نکنیم که به موقع به حمله برویم و تمرکز بیشتر روی دفاع باشد. نباید بترسیم و امیدوارم شب خوب رئال نباشد. ما چیزی برای از دست دادن نداریم و باید بازی خودمان را انجام دهیم. کسی چه می‌داند؟ شاید هم برنده شویم.»

او در پایان گفت: «اگر آنها از روی ضربات ایستگاهی به ما گل بزنند، خیلی اذیتم می‌کند. می‌توانیم از هر روشی گل بخوریم، ولی از روی ضربات ایستگاهی امیدوارم به ما گل نزنند. ما همه راه‌های جلوگیری از حملات رئال را امتحان کرده‌ایم.»

دیدگاه‌ها