کد خبر : 2071165 | 31 شهریور 1403 ساعت 13:03 | 26.2K بازدید | 37 دیدگاه

پیغام جنجالی کنعانی‌زادگان پیش از دربی

مدافع ملی‌پوش پرسپوليس موفق شد برابر آلومینیوم با گلزنی و کلین‌شیت آمادگی تیمش را پیش از دربی به رخ بکشد.

پیغام جنجالی کنعانی‌زادگان پیش از دربی

به گزارش “ورزش سه”، پرسپوليس پیش از دربی به یک برد ارزشمند مقابل آلومینیوم اراک دست یافت و این در حالی‌ست که حریف با تساوی برابر نساجی با شرایطی متفاوت آماده جدال این هفته خواهد شد.

محمدحسین کنعانی‌زادگان موفق شد در این بازی اولین گل فصل جدید خود را برای سرخپوشان به ثمر برساند. گلزنی از روی نقطه پنالتی که او طی فصول اخیر کاملا روی آن شگرد و تخصص پیدا کرده است و حتی در دوره حضورش در الاهلی قطر نیز پنالتی‌زن اول تیمش لقب گرفت.

2084144

با این حال این پنالتی و برابر آلومینیوم اراک برای او از اهمیت دو چندانی برخوردار بود؛ حضور علی علیپور و البته گئورگی گولسیانی باعث می‌شد تا این تصور پیش بیاید که کنعانی‌زادگان برای این ماموریت پیش قدم نشود، اما مدافع ملی‌پوش سرخ‌ها توانست پیش از دربی با گلزنی از روی نقطه پنالتی و کلین‌شیت تیمش در این بازی حساس، آمادگی خود و تیمش را به رخ بکشد و تاثیر خودش را نیز در این بازی ثبت کند.

باید دید در ادامه فصل و با حضور مدعیان پنالتی‌زن مثل علی علی‌پور و گئورگی گولسیانی چه بازیکنی از اردوی سرخ‌ها این ماموریت را عهده‌دار خواهد شد و آیا کنعانی بار دیگر قادر خواهد بود با اعتماد به نفس خاص خود دیگر هم‌تیمی‌هایش را مجاب کند یا خیر.

دیدگاه‌ها