کد خبر : 2071161 | 31 شهریور 1403 ساعت 12:37 | 14.4K بازدید | 7 دیدگاه

آخرین برد لاماسیای شهربابک!

محمود فکری، پیشاهنگ یک کار بزرگ در لیگ یک

در یک اتفاق جذاب، محمود فکری، سرمربی مس شهربابک در دیدار هفته دوم تیمش برابر داماش گیلان به یک بازیکن ۱۶ ساله فرصت بازی داد.

محمود فکری، پیشاهنگ یک کار بزرگ در لیگ یک

به گزارش "ورزش سه" مس شهربابک در هفته دوم لیگ یک میزبان داماش گیلان بود و موفق شد با دو گل این تیم را با شکست بدرقه کند و با شش امتیاز صدرنشین جدول شود.

این اما همه ماجرا نبود و فکری با تصمیمی شجاعانه در اواسط نیمه دوم محمد حسین جمالیِ ۱۶ ساله را به زمین فرستاد، آن هم برابر تیمی که از بازیکنان باتجربه‌ای مثل مهرداد بایرامی و محمدمهدی مهدی‌خانی سود می‌برد.

2084189

جمالی اما تنها بازیکن جوان مس شهربابک در این فصل نیست و محمود فکری با حمایت دکتر اسماعیلی، مدیرعامل جوان مس شهربابک در این فصل تصمیمشان میدان دادن بیشتر به بازیکنان جوان است.

محمد حسین جمالی ۱۶ ساله، عرفان نوابی فر ۲۰ ساله، امیرحسین جمالی ۲۰ ساله، مهرشاد عبداللهی ۲۳ ساله، امیرحسین بخشیان ۱۹ ساله، محمد امین وهاب زاده ۱۸ ساله، علی جباری ۱۹ ساله و امیرحسین غیاثی ۱۸ ساله بازیکنان جوان دیگری هستند که این فصل مس شهربابک را در لیگ یک همراهی می‌کنند.

2084190

به نظر می‌رسد مس شهربابک با محمود فکری در یک برنامه بلند مدت ضمن کسب نتایج مطلوب، قصد تولید بازیکن و درآمدزایی در این بخش را دارند و این حرکت از هفته دوم شروع شد.

دیدگاه‌ها