کد خبر : 2071151 | 31 شهریور 1403 ساعت 12:07 | 7.8K بازدید | 39 دیدگاه

هدیه رونالدو به هواداران: این برد برای شماست!

کریسیتیانو رونالدو پیروزی النصر برابر الاتفاق را به هواداران این تیم تقدیم کرد.

هدیه رونالدو به هواداران: این برد برای شماست!

به گزارش "ورزش سه"، النصر شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته چهارم لیگ حرفه‌ای عربستان در ورزشگاه خانگی الاتفاق روبروی این تیم به میدان رفت و موفق شد با نتیجه ۰-۳ برابر حریفش به پیروزی برسد و سه امتیاز مهم و ارزشمند را در این بازی از آن خود کند تا شرایطش را در جدول بهبود ببخشد.

این اولین بازی النصر تحت هدایت استفانو پیولی بود. این مربی ایتالیایی که فصل گذشته هدایت میلان را برعهده داشت، حالا روی نیمکت این تیم حضور پیدا کرده و امیدوار است که بتواند النصر را به جام‌هایی که در طول این مدت انتظارش را کشیده است، برساند و خواسته هواداران و مدیران این باشگاه را برآورده کند.

2084121

رونالدو در این بازی در ترکیب اصلی تیمش قرار داشت و ۹۰ دقیقه برای آنها بازی کرد و موفق شد گل اول تیمش را هم در دقیقه سی و سوم این دیدار از روی نقطه پنالتی وارد دروازه حریف کند تا مثل همیشه برای آنها تاثیرگذار و درخشان ظاهر شده باشد.

این ستاره پرتغالی پس از پایان این بازی با انتشار تصاویری از این دیدار در صفحه رسمی‌اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت: «تلاش تیمی بسیار خوب! پیروزی بزرگی را در بازی امشب به دست آوردیم. این پیروزی برای هواداران است!»

دیدگاه‌ها