کد خبر : 2071148 | 31 شهریور 1403 ساعت 11:56 | 22.3K بازدید | 89 دیدگاه

یک غول جدید به جمع پنالتی‌زن‌های رئال اضافه شد

جود بلینگام را هم باید در کنار کیلیان امباپه و وینیسیوس جونیور در جمع پنالتی‌زن‌های رئال مادرید قرار دارد.

یک غول جدید به جمع پنالتی‌زن‌های رئال اضافه شد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در این فصل با اضافه شدن کیلیان امباپه به فهرست بازیکنانش با تجمع ستاره‌های هجومی روبرو شده و گزینه‌های بسیاری را برای استفاده در خط حمله و همچنین زدن ضربات پنالتی در اختیار دارد که باعث شده است شایعاتی درباره اختلافات احتمالی آنها هم مطرح شود.

در چند بازی برگزار شده تا به حال، این امباپه و وینیسیوس جونیور بودند که با استفاده از سیستمی که بین خودشان طراحی شده بود و به صورتی یکی در میان، پشت ضربات پنالتی قرار گرفتند و آنها را به گل تبدیل کردند تا نشان دهند که هیچ اختلاف و مشکلی در این میان وجود ندارد و آنها با هم در توافق کامل هستند.

اما اتفاقی که در بازی برابر اشتوتگارت در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان رخ داد، نشان داد که تنها این دو نفر نیستند که می‌خواهند در این فصل پشت ضربات پنالتی برای رئال مادرید قرار بگیرند و این ضربات یک مدعی جدی دیگر به نام جود بلینگام هم دارد که مایل است تعداد گل‌هایش را با پیراهن این تیم افزایش دهد.

روزنامه آ.اس مدعی شده است که بلینگام هم یکی از مدعیان اصلی زدن ضربات پنالتی در رئال است و این حرکت در بازی برابر اشتوتگارت اتفاقی نبوده و باید این ستاره درخشان انگلیسی را هم پس از پایان مصدومیتش در گروه پنالتی‌زن‎‌های رئال مادرید قرار داد.

دیدگاه‌ها