کد خبر : 2071111 | 31 شهریور 1403 ساعت 01:07 | 20.5K بازدید | 10 دیدگاه

تقدیم پنالتی به یامگا برای افزایش روحیه؛

حرکت زیبای باقری برای خوشحالی یامگا

هافبک نساجی اقدام ارزشمندی برای خوشحالی ستاره فرانسوی تیمش مقابل استقلال انجام داد.

حرکت زیبای باقری برای خوشحالی یامگا

به گزارش "ورزش سه"، زمانی که علی صفایی نقطه پنالتی را برای اعلام پنالتی به سود نساجی مازندران مقابل استقلال نشان داد، منصور باقری که پنالتی‌زن اول تیمش بود، توپ را برداشت تا این فرصت عالی را تبدیل به گل کند و در شرایطی که می‌توانست اولین گل فصل خود را به ثمر رساند، اقدام پسندیده‌ای برای خوشحالی کوین یامگا انجام داد.

منصور باقری که سال گذشته پس از پیوستن به نساجی در نقل و انتقالات زمستانی نمایش موثری در خط میانی این تیم ارائه داد و دوگل در مسیر بقای تیمش به ثمر رساند، سعی داشت برابر استقلال هم این کار را از روی نقطه پنالتی انجام بدهد، ولی تصمیم گرفت یامگا را در این شرایط بگذارد.

2084074

هافبک ۲۵ ساله نساجی مازندران که سال گذشته دروازه تراکتور را از روی نقطه پنالتی باز کرده و گل سه امتیازی در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به ثمر رسانده بود، باز هم چنین فرصتی به دست آورد، ولی پس از اینکه هواداران قائمشهری از او درخواست کردند تا کوین یامگا ضربه را بزند، این بازیکن هم توپ را تحویل ستاره فرانسوی داد تا این چنین به او روحیه بدهد.

یامگا که حدود ۹ ماه از میادین دور بود و با مصدومیت تلخ و دردناک مواجه شده، با گلزنی از روی نقطه پنالتی که باقری به او هدیه داد، خوشحال و شگفت‌زده شد که این حرکت مورد تقدیر ساکت الهامی هم قرار گرفت.

عکس: معین نادری

دیدگاه‌ها