کد خبر : 2071104 | 31 شهریور 1403 ساعت 00:44 | 18.5K بازدید | 5 دیدگاه

گوستاوو و تحمل بزرگ‌ترین درد هفته! (عکس)

گل ستاره خارجی گل گهر به مس رفسنجان یکی از صحنه‌های بحث‌برانگیز دیدارهای امشب لیگ برتر بود.

گوستاوو و تحمل بزرگ‌ترین درد هفته! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مصاف تیم‌های مس رفسنجان و گل گهر سیرجان در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر در حالی امشب با تساوی بدون گل خاتمه یافت که میهمان سیرجانی در واپسین دقایق بازی موفق شد دروازه مس را باز کند منتها با تصمیم کمک داور این گل آفساید و مردود اعلام شد.

ویدئو: 353555

بعد از سوت پایان بازی بود که رسانه رسمی باشگاه گل گهر ویدئوی آن گل را منتشر کرد. بر اساس آنچه در این ویدئو مشاهده می‌شود به نظر می‌رسد که تصمیم داور سختگیرانه بوده و امکان پذیرفتن گل گوستاوو واگنین وجود داشته است.

در این بازی خبری از کمک داور ویدئویی نبود تا این صحنه حساس و مهم مورد بازبینی قرار گیرد. باشگاه گل گهر در اعتراض به همین موضوع نیز نوشت: "متاسفانه همچنان در لیگ‌برتر فوتبال ایران فقط در چند مسابقه معدود از سیستم VAR استفاده می‌شود و در چنین شرایطی و برای چنین صحنه‌های مشکوکی، هیچ راهی برای بازبینی صحنه وجود ندارد."

2084051
2084052

اگر این گل گوستاوو واگنین قبول می‌شد، نه تنها گل گهر سومین برد متوالی خود را جشن گرفته بود، بلکه با دو امتیاز بیشتر نسبت به پرسپولیس در رده سوم جدول حضور داشت. علاوه بر این واگنین که از تراکتور به سیرجان آمده به سومین خارجی فصل جدید تبدیل می‌شد که دو گله است و از این حیث در کنار بیفوما از استقلال خوزستان و اشترکالی از تراکتور قرار می‌گرفت، اما پرچم داور و عدم استفاده از VAR اجازه رقم خوردن هیچ یک از اتفاقات را نداد.

دیدگاه‌ها