کد خبر : 2071099 | 31 شهریور 1403 ساعت 00:40 | 14.6K بازدید | 48 دیدگاه

الاتفاق ۰-۳ النصر؛

پیولی آمد تا النصر دوباره ترسناک شود (عکس)

النصر در اولین بازی تحت هدایت استفانو پیولی با نتیجه پرگل ۳-۰ از سد الاتفاق گذشت.

پیولی آمد تا النصر دوباره ترسناک شود (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در مهمترین بازی از شب نخست هفته چهارم رقابت‌های لیگ عربستان، النصر در اولین حضور استفانو پیولی روی نیمکت و با گلزنی مجدد کریستیانو رونالدو موفق به کسب دومین برد فصل در خانه الاتفاق تیمی که هدایتش را استیون جرارد برعهده دارد، شد.

ویدئو: 353575

در دقیقه ۳۳ این دیدار، بی‌احتیاطی عجیب مدافع الاتفاق با خطا روی سلطان الغنام در محوطه جریمه این تیم همراه بود تا کریستیانو رونالدو با ضربه به مرکز دروازه الاتفاق گل نخست بازی را به ثمر برساند.

2084055

عملکرد خوب یاران رونالدو تا پایان نیمه اول ادامه داشت، اما دیگر توپی از خط دروازه الاتفاق عبور نکرد و نیمه نخست با همان یک گل به پایان رسید.

شاگردان پیولی در نیمه دوم نیز کاملا مالک توپ و میدان بودند. آنها دو بار دیگر در این نیمه توسط النجدی در دقیقه ۵۶ و سپس اندرسون تالیسکا در دقیقه ۷۱ به گل رسیدند تا در اولین حضور مربی ایتالیایی روی نیمکت، به یک برد باشکوه برابر شاگردان استیون جرارد برسند‌.

2084057
2084056

گفتنی است النصر با این پیروزی، هشت امتیازی شد و درست پشت سر الاتفاقی قرار گرفت که با ۹ امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد. شاگردان پیولی تنها دو روز دیگر در جام حذفی به مصاف الحزم می‌روند و سپس در هفته پنجم لیگ روشن، در خانه از الوحده میزبانی خواهند کرد‌. دیدارهایی نسبتا ساده که می‌تواند موجب آشنایی هرچه بیشتر پیولی با تیمش پیش از دومین مصاف آنها در لیگ نخبگان برابر الریان شود.

2084053

دیدگاه‌ها