کد خبر : 2071076 | 30 شهریور 1403 ساعت 23:26 | 9.9K بازدید | 20 دیدگاه

نتوانم کمک کنم، استعفا می‌دهم و می‌روم

دقیقی: همه یادشان رفته پارسال چه کردم

سرمربی شمس‌آذر قزوین می‌گوید تیمش با مشکلات زیاد لیگ را شروع کرده، اما تلاش خواهد کرد بازیکنانش را از بحران خارج کند.

دقیقی: همه یادشان رفته پارسال چه کردم

به گزارش "ورزش سه"، سعید دقیقی بعد از تیمش مقابل ملوان انزلی در نشست خبری حضور یافت و صحبت‌هایی را انجام داد. مشروح صحبت‌های دقیقی را در ادامه می‌خوانید:

**پنالتی‌مان گل می‌شد، فرم بازی عوض می‌شد
درگذشت هوادار عزیز ملوان در بازی گذشته را تسلیت می‌گویم و امیدوارم دیگر چنین اتفاقاتی نیفتد. از سمت دو تیم بازی درگیرانه‌ای و تاکتیکی داشتیم. ملوان بازیکنان باکیفیتی و توانمندی دارد و می‌شد بازی شکل دیگری داشته باشد و اگر پنالتی ما تبدیل به گل می‌شد فرم بازی عوض می‌شد.

**زمان کمی برای آماده‌سازی داشتیم
به کادر فنی باشگاه ملوان و هواداران ملوان و مردم انزلی تبریک می‌گویم و آرزوی موفقیت می‌کنم. برای ادامه مسیر از بازیکنان می‌خواهم فعالیتشان را ادامه دهند؛ ما برای آماده‌سازی تیم زمان کم داشتیم، ولی می‌شد بهتر از این نتیجه گرفت و مقداری غرور ناشی از اتفاقات و نتایج سال گذشته عامل شد.

**همه فراموش می‌کنند دقیقی فصول قبل چه کرده
فوتبال فوق‌العاده فراموشکار است؛ همه فراموش می‌کنند که سعید دقیقی در فصل‌های گذشته چه نتایج بی‌همتایی را رقم زده است. امروز یک تیم ته جدولی هستیم؛ من به‌عنوان نفر اول کادر فنی با تلاش بیشتری با یکدلی و هم‌افزایی باید تلاش کنم تا مشکلات تیم را برطرف و از بحران خارج شویم.

ویدئو: 353569

**باید ایرادها را رفع کنیم
خیلی دوست ندارم در مورد فصل گذشته صحبت کنم؛ فصل را شروع کردم و تعداد انگشتان دست بازیکن داشتیم و بازی‌های سنگینی مثل ملوان و سپاهان و استقلال داشتیم و قطعا باید تدابیر ویژه داشته باشیم و ایرادات را رفع کنیم.

**تیم‌ها با بن دندان مسلح هستند
امسال لیگ بسیار سختی داریم؛ رقابت سختی است و همه تیم‌ها تا بن دندان مسلح هستند و بازیکنان با کیفیت خارجی و داخلی گرفتند و تیم‌هایی مثل ملوان از ظرفیت بازیکنان سرباز استفاده کردند.

**در نقل و انتقالات موفق نبودیم
ما جزو تیم‌هایی که مقداری بضاعت کمتری داریم، هستیم؛ تیم‌های که فضای این چنینی داشتند یکی تیم ما بود و یکی تیم هوادار،‌ بازیکنان خارجی سراغ داشتیم ولی نتوانستیم جذب کنیم و نتوانستیم در بازار نقل و انتقالات به خاطر عرضه کم بازیکنی جذب کنیم و این نکته مقداری ما را عقب انداخته است و زمان کمی داشتیم که تیم را آماده کنیم.

**در ملوان شبانه‌روز کار کردم
باشگاه مثل شمس آذر به معنای واقعی خصوصی است و برای مثال ملوان اگر ظرفیت جذب سرباز را نداشت چه کار می‌کرد و زمانی من در ملوان بودم، شبانه روز در حال تلاش بودم تا از این ظرفیت استفاده کنیم و خیلی از بازیکنانی مثل مهران احمدی و قاضی‌پور، جعفری و سلیمانی، نورمحمدی در فصل نقل و انتقالات جدا شدند و باشگاه شمس آذر توانست در عرضه کم بازیکن موفق باشد.

**نتوانم کمک کنم، قطع همکاری می‌کنم
امسال هفتاد درصد بازیکنان شمس آذر جدا شدند. یک سری بازیکنان را فروختیم تا بتوانیم ادامه حیات داشته باشیم و بضاعت باشگاه شمس آذر همینقدر است و کار را سخت می‌کند، ولی بهانه‌گیر نیستم و زمانی اگر به این نتیجه برسم ظرفیتی برای برگشت به شرایط ایده‌آل ندارد، قطعا قطع همکاری می‌کنم و فرصت را به آدم‌های دیگر می‌دهم، ولی اعتقاد دارم که در بازی‌های اخیر می‌توانستیم نتایج خیلی بهتری را کسب کنیم.

دیدگاه‌ها