کد خبر : 2071068 | 30 شهریور 1403 ساعت 23:08 | 5.4K بازدید | 3 دیدگاه

حقمان پیروزی در این بازی بود

نوری: خارجی‌های گل گهر را با ذره‌بین انتخاب کردیم

محمد نوری، مربی تیم گل گهر سیرجان درباره وضعیت فنی سرمه‌ای پوشان در بازی با مس رفسنجان صحبت کرد.

نوری: خارجی‌های گل گهر را با ذره‌بین انتخاب کردیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم گل گهر سیرجان در دربی استان کرمان مقابل مس رفسنجان با نتیجه بدون گل متوقف شد و شاگردان مهدی تارتار در برابر بازیکنان محرم نویدکیا، نتوانستند به پیروزی برسند. 

محمد نوری، دستیار مهدی تارتار و مربی تیم گل گهر در میکسدزون و در پایان این بازی اظهار داشت: به هر دو تیم که از تیم‌های خوب ایران هستند تبریک می‌گویم و ما هدفمان این بود چه در داخل خانه و چه در خارج از خانه سه امتیاز بگیریم و امروز واقعا حقمان بود که ۳ امتیاز بگیریم. قطعا گلمان درست بود و باید گل اعلام می‌شد. یک پنالتی مشکوک هم داشتیم که داور نگرفت و ما نمی‌گوییم که داور اشتباه نکرد، اما ای کاش VAR به او کمک می‌کرد.

ویدئو: 353558

او ادامه داد: کل بازی در اختیار تیم ما بود و سه امتیاز حقمان بود. خدا را شکر در غیاب ۶ بازیکن تیممان که مصدوم بودند، توانستیم تک امتیاز این دیدار را بگیریم.

نوری در مورد وضعیت کیفیت بازیکنان خارجی گل گهر گفت: بازیکنانی که گرفتیم بازیکنان خوبی هستند. اندونگ که سال پیش استقلال خوزستان بود و تجربه بازی در ایران را دارد، گوستاوو عزیز هم که ۳ سال در تراکتور و یک فوروارد جدید گرفتیم که هنوز به هماهنگی نرسیده. بایناما را هم داریم که بازیکن ملی است و ۴ سال است که در این تیم حضور داشته. خدا را شکر راضی هستیم و به حفظ و رد کردن آنها فکر کردیم. در تیم ما با ذره‌بین و در حد بودجه باشگاه بازیکن گرفتیم.

دیدگاه‌ها