کد خبر : 2071050 | 30 شهریور 1403 ساعت 22:20 | 3.7K بازدید | 3 دیدگاه

نویدکیا:همه بازیکنان خارجی با نظر خودم جذب شدند

ناراحتی محرم از فوتبال مس: باید جسور باشیم

سرمربی مس رفسنجان اعلام کرد که از بازی معمولی‌ مقابل گل‌گهر انجام داده و با این نوع بازی نمی‌توانند کار بزرگی انجام بدهند.

ناراحتی محرم از فوتبال مس: باید جسور باشیم

به گزارش "ورزش سه"، محرم نویدکیا بعد از تساوی در دربی استان کرمان مقابل گل‌گهر سیرجان در نشست خبری حضور یافت و صحبت‌هایی را انجام داد.

نویدکیا در ابتدا گفت: سه نکته را باید بگویم؛ اول درباره فوت آقای بزمهری، پیشکسوت سپاهان است. من از نزدیک سال‌ها ایشان را می‌شناختم و دلم می‌خواهد به خانواده ایشان، باشگاه سپاهان و هواداران تسلیت بگویم. دوم هم درباره هوادار فقید تیم ملوان انزلی. وظیفه دارم به باشگاه ملوان، هواداران و خانواده ایشان تسلیت بگویم. سوم هم درباره هواداران خودمان که دو روز پیش تیم را تشویق کردند و دستشان درد نکند. امروز هم اینگونه بود.

او ادامه داد: یکی از معمولی‌ترین بازی‌هایی بود که در دوران سرمربیگری‌ام تجربه کردم. این فوتبال‌های بدون گل را علاقه‌ای ندارم و برایم خوشایند نیست. بازیکنانم باید بدانند که به بازیکنان جسور نیازمندم تا بتوانند فوتبال بهتری بازی کنند و موقعیت‌سازی کنند.

سرمربی مس رفسنجان همچنین گفت: مجبور شدیم خیلی زود تغییراتی در تیم ایجاد کنیم چون شرایط تیم خیلی خوب نبود. از بازیکنان ممنونم که تا لحظه آخر تلاش کردند. از لحاظ تاکتیکی بازی خیلی معمولی انجام دادیم و فکر می‌کنم گل‌گهر از ما بهتر بود. نفرات جلویی ما کیفیت بازی‌های قبلی را نداشتند و این کار ما را مشکل کرد و این مشکلات من است. باید به‌عنوان سرمربی با همکارانم صحبت‌های بیشتری داشته باشم و تیم را بهتر آماده کنیم، چون این سبک بازی به درد من نمی‌خورد.

نویدکیا افزود: بازیکنانم می‌دانند با این شرایط ما نمی‌توانیم کار بزرگی انجام دهیم و این نوع فوتبال یک فوتبال معمولی است ولی به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم.

او درباره عملکرد نفرات خارجی مس رفسنجان تاکید کرد: تا حدودی قبول دارم که عملکرد مطلوبی نداشتند، اما این را هم باید در نظر گرفت که تا مقداری با لیگ ایران آشنا شوند نیازمند زمان هستند. امیدوارم بازیکنان باکیفیتی باشند، چون درباره آنها تحقیقات زیادی کردیم و فیلم‌هایی زیادی از آنها دیدیم. لیگ ایران لیگ سختی است، ولی روی‌هم‌رفته سباستین به تیم ملی آلبانی دعوت می‌شود و در لیگ اروپا بازی کرده است.

نویدکیا درباره بازیکنی که به تازگی از لیگ اتریش خریداری شده است، گفت: من همه بازیکنان را خودم انتخاب کردم و اگر روزی کیفیت لازم را نداشته باشند باید جوابگو باشم و مشکلی هم از این بابت ندارم. به‌ اندازه بودجه‌ای که داشتم سعی کردم بازیکنان با کیفیت انتخاب کنم.

او با اشاره به خریدهای دیگر مس رفسنجان گفت: من فرشید اسماعیلی را از پیکان گرفتم که سقوط کرده است و بازی‌های خوبی هم برای تیم ما انجام داده است. این دلیل نمی‌شود که یک فوتبالیست کیفیت پایینی دارد. من به اندازه بودجه‌ای که داشتم سعی کردم بهترین انتخاب را بکنم و نمی‌گویم که هر چیزی من می‌گویم وحی منزل است.

سرمربی مس رفسنجان درباره نبود کریم زاده و اکبری دو بازیکن بومی و رفسنجانی در لیست تیم گفت: فدراسیون دو بازیکن از کل تیم‌ها کم کرد و ما باید 7 بازیکن بزرگسال روی نیمکت داشته باشیم. میثم تیموری و یکی دونفر دیگر آسیب دیده بودند و باید کسانی را روی نیمکت قرار می‌دادیم که احتمال می‌دادیم بیشتر به ما کمک کنند.

دیدگاه‌ها