کد خبر : 2071011 | 30 شهریور 1403 ساعت 19:32 | 8.6K بازدید | 4 دیدگاه

شلیک دیدنی به قلب دقیقی توسط مدافع محبوب

مدافع فصل گذشته شمس آذر با ضربه‌ای دیدنی موفق شد دروازه این تیم را باز کند.

شلیک دیدنی به قلب دقیقی توسط مدافع محبوب

به گزارش “ورزش سه”، محمدرضا رضایی که دو فصل زیر نظر سعید دقیقی در شمس آذر کار را دنبال می‌کرد، در این فصل در ملوان حضور یافته و در تقابل این هفته دو تیم موفق شد با ضربه‌ای دیدنی دروازه محمدامین رضایی را باز کند.

این دیدار که تحت شعاع درگذشت یکی از هواداران ملوان که در جریان دیدار هفته گذشته ملوان و سپاهان برگزار می‌شود، محمدرضا رضایی مدافع میانی جوان ملوان با پیش‌روی پشت محوطه حریف و در ادامه ضربه‌ای رو پا و دیدنی توانست اولین گل بازی را به نام خود کند.

ویدئو: 353501

رضایی که سابقه بازی در استقلال تهران را نیز در کارنامه دارد، دو فصل قبل و در شرایطی که شمس آذر در لیگ یک حضور داشت توسط سعید دقیقی به این تیم پیوست.

نکته جالب توجه اینکه سعید دقیقی که در ابتدای فصل راهی ملوان شده بود و هدایت این تیم را برعهده گرفت، محمدرضا رضایی را به‌عنوان یکی از خریدهای تابستانی این تیم جذب کرد. با این حال بعد از تغییرات صورت گرفته و بازگشت دقیقی به شمس آذر، این مدافع کار را در ملوان دنبال کرد و اکنون در هفته پنجم و تقابل با تیم سابق خود و برابر سعید دقیقی، توانست یکی از زیباترین گل‌ها را به نام خود کند و حسرت دقیقی را بابت تصمیمی که برای این انتقال گرفته بود را بیشتر کند.

محمدرضا رضایی بعد از ثبت اولین گل شگفت‌انگیز خود البته بیخیال نشد و در شرایطی باورنکردنی و دور از ذهن توانست دقایقی بعد روی فراری دیدنی یک بار دیگر دروازه شمس آذر را باز کرده و تا به اینجای مسابقه شبی خاطره‌انگیز برای خود و هواداران این این شکل دهد.

دیدگاه‌ها