کد خبر : 2071009 | 30 شهریور 1403 ساعت 19:29 | 36.2K بازدید | 59 دیدگاه

تصمیم بحث‌برانگیز تیم داوری؛

فعل و انفعالات عجیب برای گل دوم استقلال!

مصاف استقلال و نساجی سریع، پر برخورد و با اتفاقات و حواشی پرشمار در جریان است.

فعل و انفعالات عجیب برای گل دوم استقلال!

به گزارش "ورزش‌ سه"، درحالی‌که در دقایق پایانی نیمه اول، داور پس از مرور تصاویر رای به پنالتی به سود نساجی مازندران داد، با شروع نیمه دوم شاگردان جواد نکونام برای جبران گل خورده تلاش کردند تا اینکه در دقیقه 58 صحنه‌ای مشکوک و بحث‌برانگیز در محوطه جریمه قرمزپوشان قائمشهری ایجاد شد که با اتمام بازی جنجالی‌تر هم خواهد شد.

در این صحنه برخوردی میان اسلامی و جان‌ملکی، مهاجم و مدافع استقلال و نساجی ایجاد شد که علی صفایی در ابتدا دستور به ادامه بازی داد، اما پس از چند ثانیه داوران اتاق وی ای آر که سعاد وفاپیشه و میثم حیدری هستند به علی صفایی اطلاع دادند که این صحنه مشکوک است و بهتر است پس از بازبینی تصمیم نهایی را بگیرد.

در همین حین تصاویر تلویزینی صحنه آهسته لحظه برخورد دو بازیکن را نشان دادند که به نظر می‌رسید یک چالش فیزیکی طبیعی میان اسلامی و جان‌‍ملکی بوده و اهالی فوتبال بر این باور بودند که پنالتی‌ای در کار نخواهد بود.

با این حال علی صفایی پس از بازدید تصاویر به زمین بازی برگشت و پیش از اینکه تصمیم بحث‌برانگیز خود را اعلام کند، به کیارحمتی و کوچک زاده، دو عضو نیمکت نساجی مازندران کارت زرد نشان داد و سپس با ورود به زمین مسابقه نقطه پنالتی را نشان داد.

در ادامه رامین رضائیان پشت ضربه پنالتی ایستاد و این‌بار وسط دروازه را درحالی‌که پولی به سمت راست خود انتخاب کرده بود، برای زدن ضربه و ثبت گل چهارم خود در این فصل (سه گل در لیگ و یک گل در لیگ نخبگان) نشانه گرفت.

ویدئو: 353494

مصاف استقلال و نساجی پس از این صحنه جنجالی دو گل دیگر هم داشت و حالا در فاصله چند دقیقه مانده به پایان مسابقه با تساوی 2 بر 2 جریان دارد.

دیدگاه‌ها