کد خبر : 2071000 | 30 شهریور 1403 ساعت 21:15 | 6K بازدید | 8 دیدگاه

بریس تماشایی رضایی مقابل یاران سابق:

ملوان 2 - 0 شمس آذر: تیم مازیار، مقتدر و بدون نوسان!

ملوان با یک نمایش مقتدرانه سه امتیاز بازی با شمس آذر را کسب کرد.

ملوان 2 - 0 شمس آذر: تیم مازیار، مقتدر و بدون نوسان!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال ملوان با یک نمایش مقتدرانه و کم نقص به سه امتیاز دیدار با شمس آذر قزوین رسید و با 10 امتیاز موقتا در رتبه دوم جدول قرار گرفت.

ویدئو: 353525

شاگردان مازیار زارع در این مسابقه عملکردی یک نواخت و بدون افت در طول نود دقیقه ارائه کردند و به خوبی روی توپ و میدان سوار بودند و به پیروزی قاطعانه مقابل شاگردان سعید دقیقی رسیدند.

البته شمس آذر قزوین هم تیم دست و پا بسته‌ای نبود و بعد از دریافت دو گل در نیمه نخست سعی داشتند تا گل‌های خورده را جبران کنند، اما ساختار دفاعی خوب ملوان و عملکرد خوب خط میانی فرصت بازگشت را به شمس آذر نداد.

این مسابقه یکی از مسابقات روان و سریع هفته‌های گذشته لیگ برتر بود که دو تیم خیلی خوب توپ را به جریان می‌نداختند و در خلق موقعیت عملکرد خوبی داشتند.

محمدرضا رضایی بازیکن فصل گذشته شمس آذر ستاره این مسابقه بود و مقابل تیم سابق خود دو گل زیبا به ثمر رساند.


لیگ برتر ایران | هفته: 5 | 30 شهریور 1403 | ساعت 19:00 | استادیوم سیروس قایقران
اسامی داوران: حسن اکرمی – رحیم حاجی پور – وحید سیفی – مهدی جبرئیلی - ناظر: محمدرضا اکبریان


ملوانترکیب ملوان:
حبیب فرعباسی، سعید کریمی، محمدرضا رضایی، میلاد باقری، امید نورافکن (قائم اسلامی خواه-65)، نیما انتظاری، یونس اکبرپور (ابوذر صفرزاده-65)، سامان تورانیان، سجاد بازگیر (رضا میرزایی-76)، رضا جعفری (محمدحسین خسروی-76)، رضا غندی‌پور (سهیل فداکار-58)
سرمربی: مازیار زارع

2083891

شمس آذرترکیب شمس‌آذر:
محمدامین رضایی، هومن ربیع‌زاده، ایمان اکبری، صادق آلبوصبیح، امیرمحمد پناهی (محمدمهدی منصوری-75)، علی آزادمنش، رفیعی، امیرمحمد نسایی، میلاد فخرالدینی (فرهاد زاوشی-70)، خشایار زبرجد و علی وزیری پناه
سرمربی: سعید دقیقی

2083892

⚽️شرح گل:

 ملوان 1 - 0 شمس آذر (دقیقه 17 - محمدرضا رضایی) : شوت از راه دور تماشایی مدافع ملوان از راه دور با اشتباه دروازه‌بان به گل تبدیل شد.

ملوان2- 0 شمس آذر (دقیقه 27 - محمدرضا رضایی): محمدرضا رضایی مدافع میانی ملوان که فصل گذشته در تیم شمس آذر حضور داشت دومین گل خود را هم با نفوذ تماشایی و ضربه دقیق به ثمر رساند!

2083893

🟡اخطارها:

ملوان: محمدرضا رضایی (33)

شمس آذر:محمد رفیعی (61)

ملوان:رضا جعفری (69)


لحظات حساس:

دقیقه 3: ارسال روی دروازه ملوان با ضربه سر بازیکن شمس آذر همراه شد و به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

دقیقه 15: چرخش خوب نورافکن با ضربه ضعیف این بازیکن به بالای دروازه رفت.

دقیقه 20: در ضربه پیاپی از بازیکنان شمس آذر در محوطه جریمه ملوان بعد از برخورد به مدافعان در نهایت به شکلی خطرناک به بیرون رفت.

دقیقه 25: ضربه سر سعید کریمی با واکنش خوب رضایی به کرنر رفت، اما قبل از آن آفساید اعلام شده بود.

دقیقه 45: امیر نسایی، هافبک تیم شمس آذر ضربه پنالتی که به سود این تیم گرفته شده بود را از دست داد و حبیب فرعباسی با واکنش تماشایی دروازه خود را بسته نگه داشت.

دقیقه 45: بازیکنان ملوان روی یک ضدحمله تماشایی و سرعت بالای غندی پور یک موقعیت تک به تک به دست آورد که رضایی، دروازه‌بان شمس آذر به خوبی راه مهاجم ملوان را بست.

دقیقه 48: ضربه نسایی با فاصله کم و خطرناک به بیرون رفت.

دقیقه 61: میلاد فخرالدینی پشت مدافعان ملوان صاحب موقعیت شد، اما ضربه او دقت و شدت کافی را نداشت و در اختیار فرعباسی قرار گرفت.

دقیقه 67: حرکت خوب رضا جعفری با ضربه محکم این بازیکن همراه شد و رضایی باز هم مانع گلزنی مهاجم ملوان شد.

دقیقه 68: سهیل فداکار با ضربه نمایشی در ابتدا دروازه شمس آذر را تهدید کرد و مجدد توپ مقابل این بازیکن قرار گرفت که ضربه او بعد از برخورد به دست مدافع شمس آذر به گل تبدیل نشد و این صحنه از چشم داور دور ماند!

دقیقه 89: ارسال ابوذر صفرزاده با تکل بلند دو بازیکن ملوان همراه شد، اما توپ در آغوش گلر تیم شمس آذر قرار گرفت.


⭕️حواشی:

* بازیکنان ملوان در این مسابقه با پیراهن مشکلی به میدان آمدند و یاد و خاطره هوادار خود را زنده نگه داشتند.


📌اتفاق ویژه: سکوهای ورزشگاه سن سیروس یاد و خاطره مرتضی خائفی را زنده نگه داشتند و بازیکنان ملوان با پیراهن مشکی در این مسابقه حاضر شدند.


🥇بهترین بازیکن: محمدرضا رضایی مدافع ملوان با 2 گل زیبایی که به ثمر رساند و عملکرد خوب در خط دفاعی نقش ویژه‌ای در کسب این سه امتیاز داشت.

دیدگاه‌ها