کد خبر : 2071000 | 30 شهریور 1403 ساعت 19:50 | 2.7K بازدید | 4 دیدگاه

اوج هیجان از نیمکت تا مستطیل سبز:

گزارش زنده: ملوان 2 - 0 شمس آذر

دیدار تیم‌های ملوان و شمس آذر در ورزشگاه سیروس قایقران در جریان است.

گزارش زنده: ملوان 2 - 0 شمس آذر

به گزارش ورزش سه، دیدار تیم های ملوان و شمس آذر قزوین در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی در هفته پنجم لیگ برتر برگزار شده است و دو تیم برای کسب امتیاز از این مسابقه به میدان آمدند.

تقابل مازیار زارع و سعید دقیقی دو سرمربی که جایگاه خود را در ابتدای فصل لیگ برتر عوض کردند یکی از جذابیت های این مسابقه خواهد بود و به اهمیت مسابقه اضافه کرده است.

تیم فوتبال ملوان در هفته‌های گذشته لیگ برتر شرایط بهتری داشته و در جایگاه بهتری قرار دارد و تیم فوتبال شمس آذر برخلاف نمایش خوبی که در مسابقات ارائه کرده هنوز نتوانسته به پیروزی در این فصل لیگ برتر برسد.

گزارش زنده دو تیم جوان و با انگیزه لیگ را از " ورزش سه " دنبال کنید.


لیگ برتر ایران | هفته: 5 | 30 شهریور 1403 | ساعت 19:00 | استادیوم سیروس قایقران
اسامی داوران: حسن اکرمی – رحیم حاجی پور – وحید سیفی – مهدی جبرئیلی - ناظر: محمدرضا اکبریان


ملوانترکیب ملوان:
حبیب فرعباسی، سعید کریمی، محمدرضا رضایی، میلاد باقری، امید نورافکن(قائم اسلامی خواه-65)، نیما انتظاری، یونس اکبرپور(ابوذر صفرزاده-65)، سامان تورانیان، سجاد بازگیر(رضا میرزایی-76)، رضا جعفری(محمدحسین خسروی-76)، رضا غندی‌پور(سهیل فداکار58)
سرمربی: مازیار زارع

2083891

شمس آذرترکیب شمس‌آذر:
محمدامین رضایی، هومن ربیع‌زاده، ایمان اکبری، صادق آلبوصبیح، امیرمحمد پناهی، علی آزادمنش، رفیعی، امیرمحمد نسایی، مجتبی فخریان، خشایار زبرجد و علی وزیری پناه
سرمربی: سعید دقیقی

2083892

⚽️شرح گل:

 ملوان 1 - 0 شمس آذر (دقیقه 17 - محمدرضا رضایی) : شوت از راه دور تماشایی مدافع ملوان از راه دور با اشتباه دروازه‌بان به گل تبدیل شد.

ملوان2- 0 شمس آذر (دقیقه 27 - محمدرضا رضایی): محمدرضا رضایی مدافع میانی ملوان که فصل گذشته در تیم شمس آذر حضور داشت دومین گل خود را هم با نفوذ تماشایی و ضربه دقیق به ثمر رساند!

2083893

🟡اخطارها:

ملوان: محمدرضا رضایی(33)


لحظات حساس:

دقیقه 3: ارسال روی دروازه ملوان با ضربه سر بازیکن شمس آذر همراه شد و به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

دقیقه 15: چرخش خوب نورافکن با ضربه ضعیف این بازیکن به بالای دروازه رفت

دقیقه 20: تو ضربه پیاپی از بازیکنان شمس آذر در محوطه جریمه ملوان بعد از برخورد به مدافعان در نهایت به شکلی خطرناک به بیرون رفت.

دقیقه 25: ضربه سر سعید کریمی با واکنش خوب رضایی به کرنر رفت اما قبل از آن آفساید اعلام شده بود.

دقیقه 45: امیر نسایی هافبک تیم شمس آذر ضربه پنالتی که به سود این تیم گرفته شده بود را از دست داد و حبیب فرعباسی با واکنش تماشایی دروازه خود را بسته نگه داشت.

دقیقه 45: بازیکنان ملوان روی یک ضدحمله تماشایی و سرعت بالای غندی پور یک موقعیت تک به تک به دست آورد که رضایی دروازه بان شمس آذر به خوبی راه مهاجم ملوان را بست.

دقیقه 48: ضربه نسایی با فاصله کم و خطرناک به بیرون رفت.

دقیقه 61: میلاد فخرالدینی پشت مدافعان ملوان صاحب موقعیت شد اما ضربه او دقت و شدت کافی را نداشت و در اختیار فرعباسی قرار گرفت.

دقیقه 67: حرکت خوب رضا جعفری با ضربه محکم این بازیکن همراه شد و رضایی بازهم مانع گلزنی مهاجم ملوان شد.

دقیقه 68: سهیل فداکار با ضربه نمایشی در ابتدا دروازه شمس آذر را تهدید کرد و مجدد توپ مقابل این بازیکن قرار گرفت که ضربه او بعد از برخورد به دست مدافع شمس آذر به گل تبدیل نشد و این صحنه از چشم داور دور ماند!


⭕️حواشی:

* بازیکنان ملوان در این مسابقه با پیراهن مشکلی به میدان آمدند و یاد و خاطره هوادار خود را زنده نگه داشتند.


دیدگاه‌ها