کد خبر : 2070996 | 30 شهریور 1403 ساعت 18:34 | 19.5K بازدید | 4 دیدگاه

فیل جونز:

حاضرید یک دست نداشته باشید اما من مثل شوید!

فیل جونز، مدافع سابق منچستریونایتد، به افرادی که به دوران حرفه‌ای او انتقاد می‌کنند، پاسخ تندی داد.

حاضرید یک دست نداشته باشید اما من مثل شوید!

به گزارش "ورزش سه"، فیل جونز پس از امضای قرارداد با منچستریونایتد در سال 2011 به‌عنوان یکی از آینده‌دارترین مدافعان جوان در فوتبال انگلیس مورد ستایش قرار گرفت.

با این حال مصدومیت‌های مکرر مانع پیشرفت او شد و این مدافع در چهار فصل اخیر تنها طی 13 بازی برای شیاطین سرخ به میدان رفت. جونز درحالی‌که سختی زیادی را متحمل شد، اغلب به دلیل آسیب‌دیدگی‌های مکرر مورد تمسخر قرار می‌گرفت.

جونز که متوجه شد نمی‌تواند به مصدومیت‌های متوالی خود پایان بدهد، تصمیم گرفت خیلی زود از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

2083855

جونز اخیراً در گفتگو با پادکست های‌پرفورمنس در مورد حرفه خود صحبت کرد‌. جونز در طول این مصاحبه گفت: "یکی به من گفت: "اوه، فیل حرفه شرم‌آوری داشتی، اما دیدن تو در زمین دوست داشتنی بود." گفتم یعنی چی؟" من 10 سال در یونایتد بودم، قهرمان لیگ برتر شدم، بیش از 200 بازی برای یونایتد انجام دادم، در دو جام جهانی بازی کردم، لیگ اروپا و جام حذفی را بردم، و شما می‌خواهید به من بگویید این شرم‌آور بود؟

این من بودم که از خودم دفاع کردم و برای خودم احترام قائل شدم و گفتم: "نه، این حرف را همینجا متوقف کن. من به شما خواهم گفت که حرفه من چگونه پیش رفت. البته، دوست داشتم بیشتر بازی کنم، اما یک رویا را زندگی کردم. 99 درصد از مردم اکنون دست راست خود را قطع می‌کنند تا فرزندانشان به آن حرفه‌ای برسند که من داشتم."

دیدگاه‌ها