کد خبر : 2070983 | 30 شهریور 1403 ساعت 17:26 | 1.6K بازدید | 3 دیدگاه

گل‌گهر آماده دربی سخت و آسان (عکس)

تیم فوتبال گل‌گهر از دقایقی دیگر در مصاف با مس رفسنجان و در خانه این تیم به میدان می‌رود.

گل‌گهر آماده دربی سخت و آسان (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، از ساعت 18:30 دقیقه دو تیم مس و گل گهر در ورزشگاه شهدای رفسنجان به مصاف هم می‌روند و این در حالی است که هر دو تیم با سه مسابقه به هفته چهارم رسیده‌اند و مصاف آنها برابر دو نماینده آسیایی ایران در لیگ نخبگان که استقلال و پرسپولیس هستند به تعویق افتاده است.

شاگردان محرم نویدکیا از سه بازی قبلی 4 امتیاز کسب کرده‌اند و گل گهر هم با دو پیروزی و یک شکست به این مسابقه رسیده؛ امتیازاتی که سبب شده گل گهر رتبه چهارم جدول رده‌بندی را در اختیار داشته باشد و مس هم در رده یازدهم ایستاده است.

نکته قابل توجه اینکه گل گهر در مصاف با مس رفسنجان که از لیگ بیستم به لیگ برتر راه پیدا کرده، تاکنون بازنده نبوده و حالا در شرایطی بار دیگر به رفسنجان رفته است که این آمار تاثیر قابل توجهی در روحیه بازیکنانش دارد. از سوی دیگر مهدی تارتار به خوبی می‌داند تیم محرم نویدکیا آماده و سرحال است و می‌خواهد دومین پیروزی فصل را در دربی کرمان رقم بزند.

تصاویری از تمرینات گل گهر که در سکوت به کارش ادامه می‌داد، نشان می‌دهد تارتار و شاگردانش آماده دربی حساس کرمان هستند و امیدوارند با سه امتیاز از زمین مسابقه خارج شوند؛ ماموریتی که به انجام آن و امتیاز گرفتن در این مسابقه عادت دارند، ولی از سوی دیگر با توجه به آمادگی تیم حریف کار آسانی هم نیست.

2083831
2083832
2083833


عکس ها جواد نادری پور

دیدگاه‌ها