کد خبر : 2070956 | 30 شهریور 1403 ساعت 15:41 | 40K بازدید | 92 دیدگاه

ایجنت‌ها همه گوش به زنگ 

تراژدی در سیتی: ستاره‌ها به فکر فرار

محرومیت سیتی و اخراج این تیم از رقابت‌های فوتبال این باشگاه را خالی از هر ستاره بزرگی خواهد کرد.

تراژدی در سیتی: ستاره‌ها به فکر فرار

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی منتظر است تا از مجازات 115 اتهام خود در رابطه با عدم رعایت قوانین فرپلی مالی مطلع شود. سیتی می‌خواهد خود را از سر و صدای زیاد پیرامون "محاکمه قرن" دور کند، اگرچه این غیرممکن است که با گذشت چندین روز از شروع جلسه کمیته مستقل، نگران رای نهایی نباشد. سیتی شاید با یک محرومیت تاریخی مواجه شود که حتی ممکن است با اخراج از لیگ برتر به پایان برسد. بازیکنان سعی می‌کنند روی اتفاقاتی که در زمین بازی می‌افتد تمرکز کنند، اگرچه ایجنت‌های آنها از قبل شروع به حرکاتی برای محافظت از آینده ستاره‌های خود کرده‌اند.
سیتی روی بی‌گناهی خود اصرار دارد ولی کمیته مستقل بعد از 10 جلسه استماع در اوایل سال میلادی 2025 نتیجه نهایی را اعلام خواهد کرد.

2083796

منچسترسیتی ممکن است با تحریم‌هایی مثل کسر امتیاز فراوان یا اخراج فوری از لیگ برتر و سایر رقابت‌ها مواجه شود. محرومیتی که یک قبل و بعد در سیتی ایجاد خواهد کرد.

گواردیولا همیشه تاکید کرده است که در رختکن در مورد اتفاقات جاری باشگاه مربوط به خارج از زمین بازی اظهار نظر نمی‌کنند، هرچند ایجنت بازیکنان کاملا اوضاع را زیر نظر دارند.

دیلی میل گزارش داده است که آنها مشتاق هستند بدانند برنامه باشگاه در صورت محرومیت احتمالی چیست. این روزنامه انگلیسی خاطرنشان می‌کند که آنها با توجه به خطر قریب‌الوقوع سقوط اجباری، شروع به بررسی گزینه‌های خود کرده‌اند، وضعیتی که در باشگاه سیتی اصلاً مطلوب نیست و ممکن است به زودی خالی از بازیکن بزرگ شود.

2083795

در صورت محرومیت و اخراج از رقابت‌های فوتبال، حفظ بازیکنانی مانند کوین دی بروینه، برناردو سیلوا، رودری یا هالند عملاً یک ماموریت غیرممکن خواهد بود و به همین دلیل است مدیر برنامه‌ها نمی‌خواهند منتظر بمانند و از حالا به یک راه فرار فکر می‌کنند. به هر حال، تا زمانی که میزان محرومیت مشخص نشود، کاری از دست هیچکس ساخته نیست، اگرچه تحرکاتی از سوی ایجنت‌ها از همین حالا نیز شروع شده است.

دیدگاه‌ها