کد خبر : 2070945 | 30 شهریور 1403 ساعت 14:36 | 18.2K بازدید | 33 دیدگاه

مادربزرگ یامال: می‌خواهند من را بکُشند!

فاطمه، مادربزرگ لامین یامال، فاش کرد که عده‌ای او را تهدید به مرگ کرده‌اند اما او ترسی از این بابت ندارد.

مادربزرگ یامال: می‌خواهند من را بکُشند!

به گزارش "ورزش سه"، لامین یامال در 17 سالگی همچنان با پیراهن بارسلونا و تیم ملی اسپانیا هر روز درخشان‌تر از گذشته ظاهر می‌شود. با این حال، خانواده او هم برای رسانه‌ها سوژه‌های مختلفی درست می‌کنند. چند وقت پیش پدر او در یک درگیری با ضربات چاقو مجروح و روانه بیمارستان شد.

اکنون فاطمه، مادربزرگ یامال است که تایید کرده به مرگ تهدید شده است! گزارشگر برنامه "اسپژو پابلیکو" به محله روکافوندا در ماتارو، جایی که فاطمه زندگی می‌کند، سفر کرد. او تنها عضو این خانواده است که هنوز در محله قدیمی آن‌ها سکونت دارد.

مادربزرگ یامال به دوربین این برنامه گفت: "به دلیل اتفاقی که برای پسرم افتاد، از شوک زیاد و ترسی که دارم، نمی‌توانم غذا بخورم. انگار شکمم بسته شده است."

2083778

تهدید به مرگ!

مادربزرگ مهاجم بارسا گفت: "همسایه‌ها می‌گویند که به زندگی اکنون و دستاوردهای یامال از زمان حضورش در تیم اصلی بارسلونا غبطه می‌خورند. افرادی که به پسرم حمله کردند به من گفتند که این اتفاق برای من هم خواهد افتاد و من را می‌کُشند."

با این حال، فاطمه تایید کرده که قصد ترک خانه‌اش را ندارد و هر قدر که موفقیت نوه‌اش عده‌ای را آزار می‌دهد، او ترسی نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها