کد خبر : 2070943 | 30 شهریور 1403 ساعت 14:30 | 4.3K بازدید | 2 دیدگاه

تارتار، دربی را خیلی دوست دارد!

مهدی تارتار امروز برای اولین بار در دربی کرمان حضور خواهد داشت.

تارتار، دربی را خیلی دوست دارد!

به گزارش “ورزش سه”، تیم گل‌گهر سیرجان امروز در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر ایران در ورزشگاه اختصاصی خود رو در روی مس رفسنجان قرار خواهد گرفت که این بازی تقابل بین دو تیم کرمانی لیگ برتر ایران خواهد بود که البته در غیاب تیم اصلی این استان به مصاف هم خواهند رفت.

تقابل محرم نویدکیا و مهدی تارتار در حالی است که این دو پیش‌تر در دربی اصفهان به مصاف هم رفتند که البته بازی رفت و برگشت آنها با نتیجه تساوی به پایان رسید و نویدکیا با سپاهان نتوانست تیم ذوب‌آهن تحت هدایت تارتار را شکست بدهد.

2071344

تارتار فصل گذشته نیز به عنوان سرمربی ملوان با در دو بازی رفت و برگشت نساجی را شکست داد تا دربی شمال را هم با موفقیت پشت سر بگذارد.

اما برای این سرمربی دربی معنای دیگری هم دارد. تارتار به عنوان بازیکن پرسپولیس بارها در شهرآورد پایتخت حضور داشت که معروف‌ترینش در سال ۱۳۷۹ بود. جایی که او برخلاف دوران بی‌حاشیه فوتبال خود، به شکلی عجیب در درگیری شرکت کرد و با ضربه محکم به محمد نوازی توجهات را به خود جلب کرد.

حالا او سال‌ها بعد از این بازی در قامت باتجربه‌ترین سرمربی لیگ ایران تلاش می‌کند تا در گل‌گهر عملکرد خوب خود در شهرآورد به عنوان سرمربی را ادامه دهد و دومین پیروزی تیمش را به دست بیاورد.

دیدگاه‌ها