کد خبر : 2070911 | 30 شهریور 1403 ساعت 11:50 | 13.9K بازدید | 47 دیدگاه

بارسا و یک لشگر مصدوم و غایب

آغاز مصائب فلیک: بدموقع به ویارئال خوردند

بارسلونا بعد از شکست برابر موناکو و در شرایطی دشوار باید خود را مهیای جدال سخت در زمین ویارئال کند.

آغاز مصائب فلیک: بدموقع به ویارئال خوردند

به گزارش "ورزش سه"، دیداری که یکشنبه برگزار خواهد شد بازی مقابل ویارئال یک تهدید بزرگ برای آبی اناری‌هاست: کمتر از 72 ساعت پس از بازی سنگین در موناکو و با 8 غایب.

مشکلات هانسی فلیک در حال انباشته شدن است. سرمربی آلمانی پس از گذشت یک ماه از رقابت‌های رسمی و در پی از اولین شکست فصل، در شرایط سختی قرار گرفته و باید در کوتاه‌ترین زمان برابر ویارئال روبرو شود. و علاوه بر این، این یک مسابقه دشوار در زمین تیمی است که از 5 بازی یازده امتیاز گرفته و فوتبال خوبی نیز بازی می‌کند.

2083733

بارسا دیشب 80 دقیقه 10 نفره برابر موناکو بازی کرد و فشار زیادی به بازیکنان وارد شد. این فرسودگی ذهنی و بدنی مطمئنا بر بازی یکشنبه تاثیر می‌گذارد. و حتی بیشتر از آن به این دلیل که فلیک غایبان زیادی نیز دارد در واقع، او تقریبا به اندازه یک تیم بازیکن ندارد: به هفت مصدوم قبلی (گاوی، فرانکی دی یونگ، آرائوخو، فرمین، کریستنسن، اولمو و برنال)، فران تورس محروم نیز اضافه شده است. دیروز لامین یامال و کاسادو نیز بازی را با مصدومیت تمام کردند.

موردی که سبب شد فلیک در 10 دقیقه پایانی یامال و لواندوفسکی را بیرون بکشد و در پایان بازی گفت به بازی با ویارئال فکر می‌کرد. با یک تراشتگن افسرده به‌خاطر اشتباهی که برابر موناکو مرتکب شد و اریک گارسیایی که قطعا به‌خاطر اخراج در این بازی شرایط روحی خوبی ندارد و البته انبوهی غایب، بارسا باید برای ششمین برد متوالی به لاسرامیکا برود.

دیدگاه‌ها