کد خبر : 2070888 | 30 شهریور 1403 ساعت 02:38 | 1.5K بازدید | 6 دیدگاه

سیمئونه: حیف می‌شد اگر به سه امتیاز نمی‌رسیدیم!

دیه‌گو سیمئونه،‌ سرمربی اتلتیکو مادرید معتقد است تیمش‌ کاملا مستحق سه امتیاز بوده و خیلی حیف می‌شد اگر بازی با نتیجه مساوی به پایان می‌رسید.

سیمئونه: حیف می‌شد اگر به سه امتیاز نمی‌رسیدیم!

به گزارش "ورزش سه"، نتایج خوب اتلتیکو مادرید در این فصل با کسب برتری ۲-۱ مقابل لایپزیش در هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا ادامه پیدا کرد و این تیم با گل دقیقه پایانی خوسه ماریا خیمنز به یکی از شیرین ترین پیروزی های چند سال اخیرش در لیگ قهرمانان اروپا رسید.

دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید در کنفرانس خبری بعد از این پیروزی دلچسب گفت:" بازیکنانم فوق‌العاده بازی کردند. حیف می‌شد اگر دو امتیاز این مسابقه را از دست می‌دادیم. لایپزیش در طول نود دقیقه تنها روی یک ضدحمله به ما آسیب زد و ما در باقی دقایق بازی از هر نظر برتر بودیم. در همان نیمه نخست سه چهار موقعیت خیلی خوب را از دست دادیم که اگرگل می‌شدند تکلیف حریف یک سره می‌شد.

بنظر می‌رسید از کسب این یک امتیاز خیلی راضی هستند و همه تلاش شان را برای حفظ نتیجه کردند اما ما هرگز دست از تلاش برنداشتیم و گل برتری‌ را به ثمر رساندیم."

سیمئونه سپس در خصوص عملکرد عالی آنتوان گریزمان که به عنوان برترین بازیکن زمین انتخاب شد گفت:" وقتی حالش در زمین خوب باشد، اتلتیکو در فاز تهاجمی بسیار بهتر از قبل خواهد بود.  برای او خوشحالم و امیدوارم عملکرد خوبش را بازهم تکرار کند."

سرمربی اتلتیکو در مورد تاثیر گذاری خولین آلوارز روی گل اول تیمش اضافه کرد:" او را از ابتدا به زمین فرستادم تا ثابت کنیم بازیکن مهمی برای اتلتیکو به حساب می‌آید. این اتفاق برای الکساندر سورلوث هم خواهد افتاد. با توجه به شرایط بازی ها به همه بازیکنان مان بازی می‌دهیم."

سیمئونه همچنین در خصوص حمایت هواداران اتلتیکو افزود:" فوق العاده هستند. همواره با تشویق های پرشورشان به ما انرژی مضاعفی می‌دهند و از این بابت از آنها ممنون هستم. عاشق بازی های خانگی هستم."

دیدگاه‌ها