کد خبر : 2070857 | 30 شهریور 1403 ساعت 00:01 | 9.5K بازدید | 13 دیدگاه

رایا دبل سیو استثنایی را در چمپیونزلیگ تکرار کرد (عکس)

داوید رایا با دو مهار تماشایی موفق شد دروازه آرسنال را در بازی مقابل آتالانتا بسته نگه دارد.

رایا دبل سیو استثنایی را در چمپیونزلیگ تکرار کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در بازی با آتالانتا با مهار دیدنی داوید رایا هنوز گلی دریافت نکرده و با آرامش بیشتری به بازی ادامه می‌دهد.

آتالانتا نیمه دوم بازی اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را برای تغییر نتیجه بازی با سرعت بیشتری آغاز کرد و خیلی زود به فرصتی مناسب برای گلزنی دست پیدا کرد.

ادرسون پس از نفوذ به محوطه جریمه آرسنال به گلزنی نزدیک بود که با خطای توماس پارتی روی زمین افتاد و داور برای تصمیم‌گیری از VAR استفاده کرد.

پس از بررسی مشخص شد که خطای پنالتی به درستی اعلام شده و در دقیقه 51 متئو رتگی پشت این ضربه حساس ایستاد تا شانس خود برای گلزنی مقابل داوید رایا را امتحان کند.

2083634

رایا در اولین پرش موفق شد به درستی توپ را در سمت راست خود مهار کند و قبل از اینکه مدافعان آرسنال به توپ برسند، رتگی یک فرصت گلزنی دیگر به دست آورد.

رایا به سرعت از زمین برخاست و موفق شد این‌بار با شیرجه بسیار بلندتر نسبت به اولین جهش خود ضربه سر رتگی را با دست چپ خود از روی خط دروازه مهار کند.

2083635

رتگی تلاش داشت تا دوباره به سمت توپ رفته و این‌بار گلزنی کند که دکلان رایس توپ را به بیرون فرستاد و مانع از ایجاد خطر دوباره روی دروازه توپچی‌های لندنی شد.

این اولین‌بار نبود که رایا با دبل سیو تماشایی خود دروازه آرسنال را نجات می‌دهد. او در دیدار مقابل استون ویلا در صحنه‌ای مشابه با دو واکنش دروازه خود را بسته نگه داشت که جایزه بهترین سیو ماه لیگ برتر را از آن خود کرد.

2083643

دیدگاه‌ها