کد خبر : 2070855 | 29 شهریور 1403 ساعت 23:50 | 4.8K بازدید | 11 دیدگاه

ژابی آلونسو: بهترین شروع ممکن را در سی‌ال داشتیم

ژابی آلونسو، سرمربی بایر لورکوزن، از عملکرد تیمش در بازی ابتدایی لیگ قهرمانان در مقابل فاینورد تمجید کرد.

ژابی آلونسو: بهترین شروع ممکن را در سی‌ال داشتیم

به گزارش "ورزش سه"، بایر لورکوزن، قهرمان بوندسلیگا، در دیدارش در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه ۴-۰ در خانه فاینورد به پیروزی رسید. هر چهار گل در نیمه اول به ثمر رسیدند. فلورین ویرتز دو بار و آلخاندرو گریمالدو یک بار موفق به گلزنی شدند و دیگر گل هم با اشتباه بازیکن حریف به ثمر رسید. پس از پایان بازی ژابی آلونسو در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

نتیجه بازی؟
ساده به نظر می‌رسید. اما مطمئناً دست‌یابی به آن آسان نبود. باید در دقایق ابتدایی کنترل را در دست می‌گرفتیم و فضاها را پیدا می‌کردیم. خوشحالم که از موقعیت‌هایمان استفاده کردیم و یک برد پرگل و روحیه‌بخش را به دست آوردیم. بهترین شروع ممکن را در چمپیونزلیگ داشتیم.

نظرتان درباره فرمت جدید؟
قبلاً نظراتم را گفته‌ام. مهم‌ترین چیز این است که حداکثر امتیازات را در این ۸ بازی به دست بیاوریم و تمام سعی‌مان را انجام دهیم که امتیازی از دست ندهیم. همان کاری که تیم‌ها در فرمت قبلی انجام می‌دادند.

2083631

دوست داری کدام بازیکن فاینورد را در تیمت داشته باشی؟
آنها بازیکنان بزرگی دارند که بسیاری از باشگاه‌های اروپا خواهان آنها هستند. فوتبال اغلب در مورد اعتماد است. مشخص نیست آنها بعداً نیز در همین فرم باشند یا نه. ممکن است اگر قرار باشد چند ماه دیگر برگردم، شرایط بسیار متفاوت باشد.»

دیدگاه‌ها