کد خبر : 2070849 | 29 شهریور 1403 ساعت 23:15 | 5.8K بازدید | 60 دیدگاه

کورتوا: مقایسه‌ام با کاسیاس مغرورم می‌کند!

مستند تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید، با عنوان "کورتوا: بازگشت شماره 1" منتشر شد.

کورتوا: مقایسه‌ام با کاسیاس مغرورم می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، مستند کورتوا، محصول واکای مدیا که روند پیچیده بهبودی تیبو کورتوا پس از پارگی رباط صلیبی قدامی زانوی چپ او را شرح می‌دهد، امشب اکران شد. این مستند مربوط به مصدومیتی است که قبل از شروع فصل 24-2023 رخ داد و این دروازه‌بان به همین دلیل تمام فصل را از دست داد.

این مجموعه مستند چهار قسمتی دسترسی بی‌سابقه‌ای به زندگی شخصی و حرفه‌ای این دروازه‌بان داشته و تلاش‌های مداوم او برای غلبه بر مصدومیت را نشان می‌دهد.

در این مراسم تمامی اعضای تیم رئال مادرید به همراه خانواده، دوستان و سایر شخصیت‌ها حضور داشتند. دروازه‌بان بلژیکی در حاشیه برگزاری این مراسم با رسانه‌ها صحبت کرد.

2083621

او درباره آنچه در مستند دیده وجود دارد، گفت: "این مستند نشان می‌دهد که تمامی مراحل بهبودی من چگونه بوده است. یعنی داشتن یک هدف در ذهن خود و انجام هر کاری برای بازگشت هر چه بهتر. این فداکاری و انضباط در مستند نشان داده شده است. خوشحالم که می‌توانم آن را به همه نشان دهم."

ترس از آسیب دوباره؟

نه، از ابتدا می‌دانستم که قوی و خوب برمی‌گردم. هیچ‌وقت نمی‌ترسیدم. در اولین جلسات تمرین، وقتی به زمین می‌افتادم، ترسم بیشتر بود تا ببینم زانویم چه پاسخی خواهد داد. اما در ماه‌هایی که در زمین حضور نداشتم، ترسی وجود نداشت.

برنده توپ طلا؟

خب، دوست دارم یکی از هم تیمی‌‌هایم برنده شود. همه آنها وظیفه خود را انجام داده‌اند، اما دوست دارم که برنده توپ طلا از رئال باشد.

2083622

مقایسه با کاسیاس؟

این من را سرشار از غرور می‌کند. فقط کارم را انجام می‌دهم و سعی می‌کنم آن را به بهترین شکل انجام دهم. اگر مردم اینطور فکر کنند، عالی است. اما فقط می‌خواهم به تیم کمک کنم. وقتی یک پسر 8 ساله بودم، حتی نمی‌توانستم رویای حضور در مادرید را در سر داشته باشم. این مایه غرور است و امیدوارم بتوانم به تیم کمک کنم.

دیدگاه‌ها