کد خبر : 2070835 | 29 شهریور 1403 ساعت 22:00 | 9.7K بازدید | 3 دیدگاه

کونته: باید مقابل تیم موتا بازی کنیم، پیر شدم!

آنتونیو کونته، سرمربی ناپولی، برای تیاگو موتا آرزوی موفقیت دارد البته به غیر از بازی حساس هفته بعد مقابل تیم خودش!

کونته: باید مقابل تیم موتا بازی کنیم، پیر شدم!

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی‌ در هفته پنجم رقابت‌های سری A روز شنبه باید به مصاف یوونتوس برود.

این دیدار فرصت رویارویی آنتونیو کونته با تیم سابق این مربی یعنی یووه را فراهم می‌کند. مربی ایتالیایی با تمجید از این تیم در کنفرانس خبری درمورد تیاگو موتا‌ و بازی پیش رو به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

او درباره حضور تیاگو موتا روی نیمکت یوونتوس گفت: "موتا میراث سنگینی را در دست می‌گیرد، مربی‌ای که چندین صفحه از تاریخ این باشگاه را مانند آلگری می‌نویسد. مربیگری در یووه چیز بی‌اهمیتی نیست، مانند میلان یا اینتر، انتظار زیادی برای قهرمانی و موفقیت وجود دارد.

موتا بازیکن من در تیم ملی برای مسابقات قهرمانی اروپا بود، او هم باعث لبخند من می‌شود و هم کمی من را غمگین می‌کند چون دارم پیر می‌شوم (می‌خندد). او یک مربی جدی و خوب است، در بولونیا خیلی خوب کار کرد و برای او بهترین‌ها را آرزو می‌کنم، البته نه در بازی‌های مقابل ما."

2083586

کونته همچنین درباره یوونتوس گفت: "داستانم خودش راوی همه چیز است. حدود 13 سال به عنوان یک فوتبالیست که در آن کاپیتان بودم و در آن همه چیز را به دست آوردیم، این فرصت را داشتم که سه سال را به عنوان مربی در یک لحظه سخت بگذرانم و یک چرخه پیروزمندانه را باز کنم.

او درباره انتظارات از ناپولی‌ برای کسب جام گفت: "می‌دانید که من همیشه در مورد جام‌ها حقیقت را می‌گویم: یک مزیت و یک عیب وجود دارد. من که برای سال اول در ناپولی‌ هستم، به زمان نیاز دارم تا روی ایده‌هایم کار کنم."

دیدگاه‌ها