کد خبر : 2070832 | 29 شهریور 1403 ساعت 21:49 | 23.1K بازدید | 29 دیدگاه

ساکت: بعد از بازی استقلال درباره یامگا حرف می‌زنیم

سرمربی نساجی اعلام کرد باید شرایط بازی کوین یامگا را بررسی کند.

ساکت: بعد از بازی استقلال درباره یامگا حرف می‌زنیم

به گزارش "ورزش سه"، کوین یامگا که در اواسط فصل گذشته در تمرینات تیم استقلال از ناحیه چشم آسیب دیده بود، علی‌رغم توصیه پزشکان، همچنان در تلاش است خود را در سطح حرفه‌ای فوتبال نگه دارد.

او که چند مرتبه عمل روی چشم خود انجام داد، پس از آنکه طبق گفته دکتر زارع، پزشک تیم فوتبال استقلال به وی توصیه شد در سطحی پایین‌تر که حساسیت کمتری وجود دارد فوتبالش را ادامه دهد تا اینگونه خودش را محک بزند، به دنبال پیدا کردن مقصدی جدید بود.

یامگا ابتدا در تمرینات آلومینیوم اراک شرکت کرد اما با این تیم به نتیجه مشخصی نرسید و حالا در آستانه شروع دوباره مسابقات لیگ در انتخابی غیرمنتظره به نساجی مازندران پیوست.

به همین دلیل یکی از مهمترین سوالات خبرنگاران از ساکت الهامی در نشست خبری قبل از بازی با استقلال به همین مسئله اختصاص داشت که مربی نساجی تا چه اندازه روی استفاده از این بازیکن حساب باز کرده است. ساکت در این باره گفت: «درباره کوین یامگا هم جواد نکونام و هم باشگاه آلومینیوم نظراتشان را اعلام کرده‌اند. من نمی‌توانم به طور دقیق درباره او صحبت کنم. اگر یامگا در شرایط بازی باشد آن‌وقت می‌توانیم در این خصوص صحبت کنیم و شرایط او را ارزیابی کنیم. خوشبختانه همه در قائمشهر فوتبال را می‌فهمند و می‌توانند نظر بدهند. بعد از بازی کردن می‌توانیم بهتر درباره او صحبت کنیم.»

از آنجا که کوین یامگا با نظر ساکت الهامی مجوز پیوستن به نساجی را دریافت کرده، از پاسخ امروز سرمربی این تیم اینطور برمی‌آید که احتمالا برای بازی فردا مقابل استقلال از یامگا در قائمشهر رونمایی می‌شود که در این صورت او به سورپرایز این بازی تبدیل خواهد شد.

دیدگاه‌ها