کد خبر : 2070785 | 30 شهریور 1403 ساعت 06:40 | 2.4K بازدید | 7 دیدگاه

دقیقی-زارع، هزار انگیزه برای یک مسابقه!

سعید دقیقی و مازیار زارع رقابت جالبی در هفته پنجم خواهند داشت.

دقیقی-زارع، هزار انگیزه برای یک مسابقه!

به گزارش "ورزش سه"، تقابل سعید دقیقی و مازیار زارع یکی از جذابیت‌های هفته پنجم لیگ برتر خواهد بود، مربیانی که شناخت خوبی به تیم حریف دارند و مدتی را بازیکنان تیم حریف زندگی‌کرده‌اند!

شروع فصل بدن‌سازی و آماده‌سازی ملوان با سعید دقیقی بود و در نقطه مقابل شمس‌آذر هم با مازیار زارع شروع کرد تا هر دو مربی ارتباط خاصی با بازیکنان داشته باشند و این یکی از نکات جالب توجه این مسابقه خواهد بود.

شناخت خوبی که دقیقی و زارع از بازیکنان تیم رقیب خود دارند در مسائل فنی به آنها کمک خواهد کرد و در سوی دیگر به احتمال زیاد مراسم ابتدایی مسابقه با خوش‌و‌بش‌های زیادی همراه باشد!

از نکات جالب توجه احترام ویژه مازیار بعد از متوقف کردن استقلال بود و گفت: "همه این موفقیت‌ها برای سعید دقیقی است و من کاری نکردم. مطمئناً او زحمت زیادی برای تیم کشیده است و ما آمدیم و روند را ادامه می‌دهیم"، البته این صحبت‌های مازیار زارع به نوعی فروتنی و احترام به همکار خود بود.

در سمت دیگر سعید دقیقی در گفت‌وگویی عنوان کرد: "پس از جدایی از تیم شمس‌آذر و اضافه‌شدن مازیار زارع به عنوان سرمربی، با همه احترامی که برای ایشان قائل هستم، اما زارع نتوانست فضا و شرایط مناسبی را برای تیم ایجاد کند. این در حالی است که وقتی بنده در تیم ملوان بودم، تمام تلاشم را برای موفقیت این تیم انجام دادم و تقریبا یک تیم آماده را تحویل مازیار دادم."

این مسابقه هرچند خیلی دوستانه و همه چیز با آرامش پیش برود اما سعید دقیقی و مازیار زارع انگیزه‌های خاصی خواهند داشت تا علاوه بر کسب امتیاز برای تیم خود، شایستگی‌های خود را به مدیریت تیم مقابل هم نشان دهند و این مسابقه را به یک بازی حیثیتی تبدیل خواهد کرد.

دیدگاه‌ها