کد خبر : 2070778 | 30 شهریور 1403 ساعت 06:39 | 8.6K بازدید | 1 دیدگاه

درخشش ستاره آرژانتینی در روز تولد؛

یک بازیکن علیه رویاپردازی افغانستانی‌ها (عکس)

ماتیاس روزا، ستاره تیم ملی آرژانتین و خائن اسپانیا، تولد 29 سالگی‌اش را همراه با صعود به مرحله حذفی و با به ثمر رساندن دو گل جشن گرفت.

یک بازیکن علیه رویاپردازی افغانستانی‌ها (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آلبی سلسته از مدعیان قهرمانی جهان روز گذشته به سختی از سد تیم ملی افغانستان شگفتی‌ساز گذشت و به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی صعود کرد. قهرمان روز گذشته مردان لوکویکس، ماتیاس روزا بود که با درخشش خیره کننده‌اش جواز راهیابی به دور حذفی را امضا زد. روزا که وارد 29 سالگی شده پس از مسابقه با مردان مرتضایی، جشن صعود و تولدش را یکی کرد و شب خاطره‌انگیزی را برای خود و هم تیمی‌هایش رقم زد.

ستاره آرژانتینی که روزهای با شکوهی را در جام جهانی ازبکستان پشت‌سر می‌گذارد، با پیراهن سفید و آبی آلبی سلسته 12 گله شد و جمع گل‌های خود را در جام جهانی به عدد 3 رساند و احتمالا برابر آنگولا در آخرین جدال مرحله گروهی تعداد را افزایش خواهد داد.

2083484

روزا در لیگ ناسیونال (لالیگا) اسپانیا برای تیم خائن توپ می‌زند و از سرشناس‌ترین بازیکنان عصر فعلی فوتسال به‌شمار می‌رود. او آخرین‌بار مقابل بولیوی در کوپا آمریکا موفق به دبل کردن شده بود و در پست پیووت نقش بازی می‌کند. روزا گل دوم خود را به افغانستان طی حرکت محشر انفرادی و پشت‌سر گذاشتن تک تک بازیکنان حریف به ثمر رساند.

2083485

دیدگاه‌ها