کد خبر : 2070751 | 29 شهریور 1403 ساعت 17:33 | 27.4K بازدید | 47 دیدگاه

یک جوان دیگر در تور مورایس

ستاره جوان بالاخره با سپاهان امضا کرد!

مدافع سابق ملوان رسماً به سپاهان پیوست تا یک جوان دیگر به جمع طلایی پوشان اضافه شود.

ستاره جوان بالاخره با سپاهان امضا کرد!

به گزارش "ورزش سه"، ماجرای طولانی استخدام مدافع چپ سابق ملوان با سپاهان به پایان رسید تا محمدرضا بردبار پس از توافق با باشگاه سپاهان، رسماً به جمع طلایی‌پوشان بپیوندد.

او ظهر امروز پس از توافقات نهایی با باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، قرارداد خود را با باشگاه به مدت ۳ فصل امضا کرد.

بردبار سابقه بازی در تیم ملی رده‌های جوانان و امید را در کارنامه دارد و یک بازیکن تازه در راستای پروژه جوان‌سازی سپاهان محسوب می‌شود.

پیش از این مدیران سپاهان در پنجره تابستانی و در راستای بازسازی تیم اقدام به جذب ۷ بازیکن کرده بودند و در ادامه انزونزی و کامارا هم به اردوی سپاهان اضافه شدند تا محمدرضا بردبار هافبک ۲۱ ساله فصل گذشته ملوان دهمین خرید آنها برای تقویت تیم در دسترس مورایس باشد.

از نکات قابل توجه درباره بردبار اینکه او فصل گذشته ۲۳ مرتبه با پیراهن ملوان زیر نظر مهدی تارتار به میدان رفت و در مصاف با نساجی هم افتخار بازوبند کاپیتانی این تیم قدیمی را پیدا کرد تا بالاتر از نام‌های بزرگ این باشگاه جوان‌ترین کاپیتان تاریخ انزلی‌چی‌ها باشد.

بردبار در حالی به اردوی سپاهان اضافه می‌شود که در خط میانی این تیم بازیکنانی نظیر استیون انزونزی محمد کریمی و برایان دابو حضور دارند و همچنین نام‌های جوانی مثل ارشیا سرشوق، علی احمدی و عباس حبیبی کار او را برای رسیدن به ترکیب اصلی دشوار خواهند کرد. 

البته روز گذشته باشگاه ملوان به صورت رسمی از انتقال بردبار به سپاهان خبر داده بود و حالا این بازیکن به صورت رسمی توسط باشگاه اصفهانی رونمایی شده است. 

2083420

نکته جالب در انتقال بردبار به سپاهان اینکه باشگاه ملوان از ترانسفر بعدی این بازیکن هم مبلغی را منتفع می‌شود و حالا باید این هافبک جوان که در بازی‌های مقدماتی المپیک و همینطور لیگ برتر سال گذشته درخشیده بود، در سپاهان چطور خودش را به فوتبال ایران معرفی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها