کد خبر : 2070733 | 29 شهریور 1403 ساعت 15:31 | 16.8K بازدید | 104 دیدگاه

فقط رودری شایسته است

مگا کمپین منچسترسیتی برای توپ طلای 2024

در منچسترسیتی کمپینی عظیم به سود رودری و برای رسیدن توپ طلا به این بازیکن شروع شده است.

مگا کمپین منچسترسیتی برای توپ طلای 2024

به گزارش "ورزش سه"، در پایان بازی با اینتر پپ گواردیولا گفت: «خوشحال می‌شوم توپ طلا به رودری برسد و او شایسته‌اش است.» 

اگر فوتبالیستی باشد که شایسته کسب توپ طلای بعدی باشد، رودریگو هرناندز است. این ایده‌ای است که منچسترسیتی به آن اعتقاد دارد و از آن دفاع می‌کند. چه روزی بهتر از اولین بازی فصل سیتی در لیگ قهرمانان، برای صحبت در این مورد؟

2083376

با پریدن بازیکنان دو تیم روی چمن ورزشگاه اتحاد، بنر بزرگی که توسط گروه هواداران "1894" ساخته شده بود روی یکی از سکوهای اتحاد به نمایش درآمد. در کنار چهره رودری هرناندز که گل خود به اینترمیلان در فینال 2023 لیگ قهرمانان را جشن می‌گیرد، این عبارت نوشته شده بود: «می‌توانیم در مورد رودری صحبت کنیم».

نزدیک به دو سال از سه گانه تاریخی منچسترسیتی می‌گذرد و تیم آبی پوش شهر منچستر از افزودن جام به ویترین خود دست برنداشته است و رودری هرناندز نیز در تمام آن عناوین به دست آمده نقش اول را ایفا کرده است.

قهرمان کنونی یورو 2024 با تیم ملی اسپانیا به همراه فیل فودن، ستاره اول فصل گذشته سیتی بود و کمک کرد آنها بار دیگر فاتح لیگ برتر شوند.

2083375

منچسترسیتی به دنبال توپ طلای رودری هرناندز است که تا کنون بیش از 10 عنوان قهرمانی را با این تیم کسب کرده است و پپ گواردیولا اولین و بزرگترین حامی او است: «خوشحال می‌شوم رودری توپ طلا ببرد و سزاوار آن است، اما بازیکنان دیگری هم هستند که شایسته توپ طلا هستند. او فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشت، هم با ما و هم با تیم ملی اسپانیا که قهرمان جام ملت‌های اروپا شد.»

خود رودری هرناندز قدردان حمایتی است که سیتی از او در رقابت برای توپ طلا می‌کند: «در نهایت احساس می‌کنم که مردم برای کار من ارزش قائل هستند و من را تحت حمایت قرار می‌دهند که توپ طلا را ببرم. به آن فکر نمی‌کنم، اما مطمئناً این یک رویا خواهد بود. من هرگز به چنین چیزی فکر نمی‌کردم.»

دیدگاه‌ها