کد خبر : 2070726 | 29 شهریور 1403 ساعت 14:41 | 14.4K بازدید | 26 دیدگاه

حق با رودری بود

بیانیه تهدیدآمیز مدافع لایپزیش علیه یوفا و فیفا

ویلی اوربان، مدافع مجار لایپزیش، در بیانیه‌ای تند اعلام کرد که به کمپین اعتصابی که رودری شروع کرده، اضافه خواهد شد.

بیانیه تهدیدآمیز مدافع لایپزیش علیه یوفا و فیفا

به گزارش "ورزش سه"، ویلی اوربان، مدافع لایپزیش، ساعاتی قبل از بازی لیگ قهرمانان اروپا مقابل اتلتیکو مادرید بیانیه‌ای صادر کرد و در آن نگرانی خود را از برنامه فشرده و تقویم شلوغی فعلی فوتبالیست‌ها نشان داد.

بازیکن مجارستانی به روندی می‌پیوندد که رودری شروع کرده و در آن اعتصاب احتمالی بازیکنان را مطرح کرد و دیروز دنی کارواخال و ژول کنده نیز به آن اضافه شدند و گفتند اگر نیاز باشد، اعتصاب خواهند کرد.

در بیانیه اوربان آمده است: «رودری درست می‌گوید و بازی‌های زیادی در طول فصل وجود دارد. امروز لیگ قهرمانان برای ما آغاز می‌شود، سفری در لیگ قهرمانان که که امیدواریم طولانی باشد و البته امیدوارم از نظر سلامتی پایان بدی نداشته باشد. من عاشق فوتبال هستم، من عاشق لیگ قهرمانان هستم، من عاشق بازی برای کشورم مجارستان در ورزشگاهی مملو از هوادار در بوداپست هستم، من عاشق بوندسلیگا هستم. به طور خلاصه: من عاشق کارم هستم و از این امتیاز بزرگ برخوردارم که بتوانم سرگرمی خود را به حرفه خود تبدیل کنم.»

2083359

در بخش دیگری از این بیانیه می‌خوانیم: «اما کار ما شامل عملکرد فیزیکی و تلاش زیاد است و محدودیت‌های طبیعی برای آن وجود دارد. چون اگرچه قلبم بیشتر و بیشتر فوتبال می‌خواهد، اما بدنم نمی‌تواند همه چیز را تحمل کند. به نظر من اکنون در نقطه ای هستیم که می‌تواند برای سلامتی ما خطرناک شود.

تعدد مسابقات به خصوص برای بازیکنانی که به طور منظم برای تیم ملی و در سطح بین المللی بازی می‌کنند و به زودی در جام جهانی باشگاه‌ها نیز بازی خواهند کرد، کاملاً خارج از حد مجاز است. به سختی جایی برای ریکاوری بدنی باقی می‌ماند و این همچنین به ضرر سلامت روان است. مطمئناً زمانی که بازیکنی مدام در سفر است نمی‌تواند بهترین عملکردش را داشته باشد و روی توانایی‌هایش تأثیر منفی می‌گذارد. 

2083360

به همین دلیل است که من می‌توانم با رودری موافق باشم، بازی‌های زیادی وجود دارد و بازیکنان باید در این فصل بسیار حواسشان جمع باشد. مهم نیست که یک نفر در این ورزش چند میلیون درآمد داشته باشد: محدودیت‌های فیزیکی واقعی هستند و سلامتی همیشه باید در اولویت باشد.»

دیدگاه‌ها