کد خبر : 2070722 | 29 شهریور 1403 ساعت 14:25 | 85.3K بازدید | 177 دیدگاه

گوندوز: ریاض محرز افتخار الجزایر است

اختصاصی: اولین مصاحبه جانشین بیرانوند در پرسپولیس

دروازه‌بان الجزایری پرسپولیس برای اولین بار و به صورت اختصاصی پاسخ سوالات خبرنگار ورزش سه را می‌دهد.

اختصاصی: اولین مصاحبه جانشین بیرانوند در پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، الکسیس گندوز، دروازه‌بان پرسپولیس، به واسطه مهار پنالتی ریاض محرز، ستاره سابق لیگ برتر که در حال حاضر عضو تیم الاهلی است، محبوبیت خاصی در بین هواداران پرسپولیس به دست آورده است. او که در این فصل جانشین علیرضا بیرانوند بهترین گلر فوتبال ایران شده، شاید به دلیل خارجی بودن فشار آن‌چنانی را تحمل نکرده تا با تمرکز بیشتری در چارچوب دروازه پرسپولیسی‌ها قرار بگیرد.

او در شب شکست سرخپوشان در عربستان، علاوه بر مهار پنالتی در طول مسابقه نیز نمایش مطمئنی از خود به جای گذاشت تا حالا کمترین نگرانی پیرامون دروازه پرسپولیس در ذهن هواداران وجود داشته باشد. این دروازه‌بان الجزایری الاصل که به زبان فرانسه، عربی و انگلیسی صحبت می‌کند، پاسخ سوالات ما را درباره بازی سرخپوشان مقابل الاهلی می‌دهد.

او در گفت‌وگوی کوتاهی که با خبرنگار ما انجام داد، در مورد این دیدار صحبت‌های جالبی را به زبان آورد و همچنین در خصوص سیو پنالتی ریاض محرز صحبت کرد.

2083348

گندوز در پاسخ به این سوال که آیا برای پرسپولیس در دیدار مقابل الاهلی شانسی قائل بوده یا نه گفت: آنها تعداد زیادی از بازیکنان خوب دنیا را به استخدام تیم خود درآورده‌اند اما پرسپوليس در ریاض بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت و می‌توانم بگویم برای خیلی‌ها عجیب بود که ما در طول مسابقه مقابل حریفمان در جده تا این حد بر توپ و زمین مسلط بودیم. به اعتقاد من درست است که آنها ستارگان زیادی دارند اما ما هم یک تیم بسیار خوب را روانه این مسابقات کرده‌ایم.

او درباره عملکرد خوب خود برابر مهاجمانی نظیر ایوان تونی، فرمینو و محرز نیز عنوان کرد: وظیفه من بسته نگه داشتن دروازه است. من هم باید همانند تمام مدافعانی که به من کمک می‌کنند، تمام تلاشم را انجام دهم.

دروازه‌بان پرسپولیس همچنین در خصوص مهار پنالتی ریاض محرز هم گفت: خدا را شکر. محرز کاپیتان تیم ملی است و او یکی از افتخارات کشورمان الجزایر است و احترام زیادی برای او قائل هستیم. با توجه به آنالیزی که از او داشتم سعی کردم در آن صحنه بهترین تصمیم را بگیرم و خدا را شکر که توانستم این کار را انجام بدهم.

2083349

گلر الجزایری درباره اینکه در این فصل جانشین علیرضا بیرانوند شده و احتمالا فشار خاصی را تحمل کرده، می‌گوید: چندان درگیر این مسائل نیستم و در اکثر اوقات سعی می‌کنم روی کار خودم تمرکز کنم، چراکه دروازه‌بانی پستی است که باید چنین حالتی در آن داشته باشید و از دست دادن تمرکز، بهای سنگینی برای خودتان و تیم‌تان خواهد داشت. بنابراین چیزهایی که به رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی برمی‌گردد، به خودشان ارتباط دارد. من سعی می‌کنم بیشتر از هر چیز حواسم متوجه بازی‌هایم در پرسپولیس باشد.

او درباره تفاوت فضای ایران با کشورهایی که قبلا در آن فوتبال بازی کرده است، گفت: مشخصا در ایران میزان علاقه به فوتبال بسیار بالاست و وقتی در تیمی مثل پرسپولیس باشید، این علاقه را حس می‌کنید. البته من به بازی در خاورمیانه تا حدی آشنا هستم و اخبار را دنبال می‌کردم، ولی چیزی که در ایران دیدم اشتیاقی است که به شما کمک می‌کند به عنوان یک بازیکن فوتبال لذت بیشتری ببرید.

بازیکن سابق تیم سنت اتین فرانسه درباره اینکه چه پیش‌بینی‌ای درباره آینده پرسپولیس دارد هم به خبرنگار ما گفت: پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی است و آنطور که می‌دانم در سال‌های اخیر جام‌های زیادی را به دست آورده و امسال هم هدف تیم و بازیکنان غیر از این نخواهد بود و فشاری که در تمرینات ما وجود دارد، همین مسئله را نشان می‌دهد. خوشحالم که این فشار باعث شده ما روز به روز بهتر شویم و امیدوارم در لیگ هم نتایج بهتری بگیریم و در آسیا هم تا جایی که می‌توانیم پیش برویم. نمایش ما مقابل الاهلی برای هواداران تیم لذت‌بخش بوده اما به اعتقاد من این تازه قسمتی از پتانسیلی است که پرسپولیس دارد.

دیدگاه‌ها