کد خبر : 2070718 | 29 شهریور 1403 ساعت 14:11 | 31.3K بازدید | 55 دیدگاه

دردسر جدی در بایرن: بازیکنان علیه کمپانی!

به نظر می‌رسد که بازیکنان بایرن مونیخ نگرانی‌های جدی و مهمی را درباره تصمیمات ونسان کمپانی دارند.

دردسر جدی در بایرن: بازیکنان علیه کمپانی!

به گزارش "ورزش سه"، انتخاب ونسان کمپانی به عنوان جانشین توماس توخل برای بسیاری عجیب و غیرمنتظره بود. بسیاری از فوتبال‌دوستان و کارشناسان معتقد بودند که او تجربه کافی برای هدایت تیم پرستاره‌ای مانند بایرن مونیخ را ندارد و نمی‌تواند در سطح اول فوتبال اروپا موفق شود.

اما عملکرد و نتایج بایرن نشان داد که این گمانه‌زنی‌ها اشتباه بوده است. آنها عملکرد درخشانی در رقابت‌های بوندسلیگا داشته و در هفته اول مرحله گروهی فصل جدید رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا هم موفق شدند دینامو زاگرب را با ۹ گل در هم بکوبند تا قدرت‌شان را به رخ حریفان و مدعیان کسب عنوان قهرمانی کشیده باشند.

با وجود اینکه همه چیز در بایرن خوب به نظر می‌رسد، حالا نشریه کیکر مدعی شده است که تعدادی از بازیکنان بزرگ بایرن مونیخ نگرانی‌های جدی درباره قطعی و واضح نبودن تصمیمات کمپانی درباره ترکیب اصلی این تیم و سبک بازی مدنظرش دارند که ممکن است برای این تیم در آینده دردسرساز شود.

2030442

بعضی از بازیکنان بایرن احساس می‌کنند که این مربی ۳۸ ساله هنوز نحوه درست برقراری ارتباط با آنها را نمی‌داند. کمپانی ترکیب اصلی تیمش را یک روز پیش از بازی برابر هولشتاین از طریق پیام‌رسان واتساپ به بازیکنانش اعلام کرده است که باعث تعجب بسیاری از آنها شده و واکنش‌های متفاوتی را به دنبال داشت.

بایرن مونیخ موفق شد در این بازی با نتیجه ۱-۶ به پیروزی برسد اما این سبک از برقراری ارتباط و اعلام ترکیب به بازیکنان باعث ناراحتی تعدادی از آنها شد و حالا نگرانی‌هایی درباره تبعات احتمالی ادامه این رفتارها وجود دارد.

دیدگاه‌ها