کد خبر : 2070715 | 29 شهریور 1403 ساعت 14:02 | 20.9K بازدید | 19 دیدگاه

ناراحتی دیبالا از اخراج غیرمنتظره ده‌روسی (عکس)

پائولو دیبالا هم یکی از کسانی است که از اخراج ناگهانی دانیله ده‌روسی متعجب و ناراحت شده است.

ناراحتی دیبالا از اخراج غیرمنتظره ده‌روسی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ده‌روسی فصل گذشته و پس از اخراج ژوزه مورینیو از هدایت رم به عنوان سرمربی موقت هدایت تیم سابقش را برعهده گرفت و عملکرد خوبی که روی نیمکت این تیم داشت باعث شد که مدیران این باشگاه قرارداد او را به صورت رسمی تمدید و به عنوان سرمربی جدید انتخابش کنند.

جالوروسی در فصل جدید عملکرد خوبی نداشت و با کسب سه تساوی و یک باخت در جایگاه شانزدهم جدول رده‌بندی سری آ ایتالیا قرار گرفته بود، اما کمتر کسی انتظار داشت که پس از گذشت تنها چهار هفته، مدیران این باشگاه تصمیم به قطع همکاری با این مربی جوان بگیرند و او را از سمتش برکنار کنند. با این حال، این اتفاق روز گذشته رخ داد.

هواداران رم به شدت از این اتفاق ناراحت و عصبانی شدند و بسیاری از فوتبال دوستان و رسانه‌های ایتالیایی هم از این تصمیم شوکه شدند و واکنش‌های منفی بسیاری نسبت به مدیران و حتی بازیکنان این تیم نشان داده شد تا مشخص شود که ده‌روسی از محبوبیت ویژه‌ای در بین هواداران برخوردار بوده است.

دیبالا هم یکی از کسانی است که ظاهرا از این تصمیم متعجب و ناراحت شده و با انتشار تصویری از خودش در کنار ده‌روسی نسبت به این موضوع واکنش نشان داد. او در صفحه رسمی‌اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت: « استاد، ما ماه‌های زیادی را در کنار هم سپری نکردیم، اما همین چند ماه کافی بود که چیزهای بسیاری را در سطح انسانی و ورزشی به بسیاری از ما منتقل کنی. فوتبال گاهی غیرمنصفانه است. به خاطر همه چیز ممنون. بهترین‌ها را در آینده برایت آرزو دارم.»

2083342

دیدگاه‌ها