کد خبر : 2070712 | 29 شهریور 1403 ساعت 13:54 | 23.2K بازدید | 55 دیدگاه

دلیل نیمکت‌نشینی لیونل مسی مشخص شد

خاویر مورالس، مربی اینترمیامی، دلیل غیبت لیونل مسی در ترکیب اصلی این تیم برابر آتلانتا را توضیح داد.

دلیل نیمکت‌نشینی لیونل مسی مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیامی نیمه شب گذشته به وقت ایران در چارچوب رقابت‌های لیگ فوتبال آمریکا روبروی آتلانتا به میدان رفت و با تساوی ۲-۲ در این بازی متوقف شد. لیونل مسی در این دیدار در ترکیب اصلی تیمش قرار نداشت و به عنوان بازیکن تعویضی در دقیقه ۶۱ وارد زمین شد.

مورالس پس از پایان بازی درباره عملکرد این ستاره آرژانتینی به خبرنگاران گفت: «مسی همیشه خوب به نظر می‌رسد و امشب هم استثنا نبود. او تقریبا سی دقیقه در زمین برای ما بازی کرد و کاملا فعال و موثر بود. او شانس‌هایی برای گلزنی داشت و عملکردش برای تیم مثل همه دیدارهای دیگر کاملا مثبت بود.»

مربی اینترمیامی همچنین در پاسخ به این سوال که دلیل نیمکت‌نشینی این بازیکن در این بازی چه بوده است اضافه کرد: «ما سه بازی در این هفته در پیش داریم و به همین دلیل تاتا مارتینو و سایر اعضای کادر فنی به این نتیجه رسیدند که این بهترین ترکیب ممکن برای تقابل با آتلانتاست. من فکر می‌کنم که این تصمیم درستی بود چون ما در آستانه کسب سه امتیاز این بازی قرار داشتیم.»

علاوه بر مسی، لوئیس سوارز و جوردی آلبا هم در این بازی در ترکیب اصلی حضور نداشتند و استراحت کردند تا بتوانند این تیم را در دیدارهای بعدی همراهی کنند.

دیدگاه‌ها