کد خبر : 2070710 | 29 شهریور 1403 ساعت 13:43 | 15.9K بازدید | 29 دیدگاه

اولین بازی، اولین نمایش ضعیف

بازگشت بدترین دمبله به لیگ قهرمانان

عثمان دمبله یکی از دلایلی بود که پی‌اس‌جی تا دقایق پایانی بازی با خیرونا نتوانسته بود سه امتیاز را قطعی کند.

بازگشت بدترین دمبله به لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"، بله، بدترین نسخه دمبله دوباره در لیگ قهرمانان ظاهر شد و این بازیکن فرانسوی در دوئل مقابل خیرونا چندین گل واضح را از دست داد و چیزی نمانده بود پاریس در خانه متوقف شود.

اولین بازی خیرونا در لیگ قهرمانان اروپا در دقیقه 90 تلخ شد، زمانی که نونو مندس روی اشتباه گاسانیگا پی اس جی را به پیروزی رساند. یک بازی عجیب که اگر عثمان دمبله از فرصت‌هایی که در اختیار داشت استفاده می‌کرد، می‌توانست خیلی زودتر نتیجه‌اش مشخص شود.

2083330

در مقابل خیرونا دمبله یک بار دیگر آن نسخه بی‌نظم و عجول خودش را به نمایش گذاشت که هیچ شباهتی با شروع عالی او در فصل جاری نداشت. یکی از بارزترین فرصت‌ها در ابتدای نیمه دوم بود و دمبله که مطابق معمول تا بیرون محوطه جریمه همه کارها را خوب انجام داده بود، نتوانست کار را به درستی تمام کند. او روی توبربایی کولو موآنی صاحب این بخت عالی شده بود. دمبله از ناراحتی دستانش را روی سرش گذاشته بود.

او البته در دقیقه 61 یک ضربه خوب به توپ زد، ولی گلر خیرونا بهتر از او کار کرد و اجازه نداد توپ به گوشه دروازه برود.

2083331

دمبله نه تنها جلوی دروازه بی‌دقت بود، بلکه در یک صحنه هم اجازه نداد توپی که برای زئیر امری ارسال شده بود و در موقعیت بهتری قرار داشت، به او برسد.

لوئیس انریکه با این وجود دمبله را تقریباً در تمام وقت قانونی در زمین نگه داشت، اگرچه در دقیقه 92 با برالدو تعویض شد، تنها چند دقیقه پس از گل مندس که خیرونا را ناامید کرد.

دیدگاه‌ها