کد خبر : 2070708 | 29 شهریور 1403 ساعت 13:39 | 24.3K بازدید | 29 دیدگاه

فقط سه بازیکن بالای 30 سال

مورد موناکو و بارسلونا که هیچ تیمی ندارد!

تنها سه بازیکن از موناکو و بارسلونا که امشب در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان به میدان می‌روند، بالای 30 سال سن دارند.

مورد موناکو و بارسلونا که هیچ تیمی ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، موناکو و بارسلونا پنجشنبه شب یک تیم متشکل از بازیکنان جوان و با میانگین سنی پایین دارند. در فهرست دو تیم برای لیگ قهرمانان، تنها سه نفر بالای 30 سال سن دارند و همه نیز بازیکنان بارسا هستند: تراشتگن 32 ساله، اینیگو مارتینز 33 ساله و لواندوفسکی 36 ساله.

در فهرست موناکو مسن‌ترین بازیکن تاکومی مینامینو، با 29 سال سن است. در واقع، بین هر دو تیم، تعداد بازیکنان زیر سن قانونی مجاز برای بازی در این مسابقات بیشتر از افراد بالای 30 سال است.

علاوه بر این، در مورد موناکو، تعهد به جوانان حتی بیشتر از بارسلوناست. پنج خرید تابستانی موناکو میانگین سنی این تیم را حتی بیشتر کاهش دادند. تیلو کرر (27 ساله)، جردن تزه (24 ساله)، لامین کامارا (20 ساله)، کریستین ماویسا (19 ساله) و جورج ایلنیخنا (17 ساله) وارد تیم شدند. علاوه بر این، موناکو مانند بارسلونا، تیمی است که می‌تواند به تعهد خود به تیم جوانانش ببالد. رقیب کاتالان‌ها تا 10 بازیکن زیر 20 سال دارد.

در فهرست لیگ قهرمانان بارسلونا نیز بسیاری از بازیکنانی  دیده می‌شوند که هنوز 18 ساله نشده‌اند، مانند کوبارسی و لامین یامال، یا بازیکنان پایه مانند کوئنکا، آنتونیو فرناندز، هکتور فورت، پائو پریم.

دیدگاه‌ها