کد خبر : 2070703 | 29 شهریور 1403 ساعت 13:03 | 42K بازدید | 38 دیدگاه

کان و حمیدزیچ کاره‌ای نبودند

ناگلزمان: آن دو نفر باعث اخراجم از بایرن شدند

ناگلزمان در مصاحبه جدید خود درباره اخراجش از بایرن مونیخ حرف زد و گفت بایرن می‌توانست تصمیم بهتری بگیرد.

ناگلزمان: آن دو نفر باعث اخراجم از بایرن شدند

به گزارش "ورزش سه"، دو فصل پیش و در ماه مارس، بایرن مونیخ خبر برکناری یولیان ناگلزمان را اعلام کرد. او مشغول اسکی بود که خبر برکناری‌اش را شنید و توماس توخل جانشینش شد.

بایرن آن فصل با خوش شانسی و در هفته پایانی قهرمان بوندسلیگا شد ولی فصل قبل با توخل اوضاع به قدری بد پیش رفت که این مربی نیز شغل خود را از دست داد. ناگلزمان هم چند ماه بعد از برکناری مربی تیم ملی آلمان شد و تا جام جهانی 2026 نیز در این سمت خواهد ماند.

سرمربی مانشافت در مصاحبه با شبکه تلویزیونی RTL، اخراج خود را به کارل هاینس رومنیگه و اولی هوینس نسبت داد: «هنوز هم معتقدم باشگاه می‌توانست با آرامش بیشتری تصمیم گیری کند. من زمانی وارد بایرن شدم که باشگاه در مرحله گذار بود و صالح حمیدزیچ و اولی کان در مدیریت باشگاه بودند. فکر می‌کنم شدت تغییرات در کادر مدیریتی زیاد و زودهنگام بود. مدیریت برای کان و صالح حمیدزیچ زود بود و از نظر ذهنی آماده نبودند. هنوز هم در باشگاه رومینیگه و هوینس وزن و نفوذ زیادی داشتند و آنها در نهایت باعث اخراجم شدند.»

2083320

در این مصاحبه، مربی جوان، لیورپول یورگن کلوپ و منچسترسیتی پپ گواردیولا را نمونه‌های از صبر و درایت در مدیریت فوتبال عنوان کرد و از این حیث بایرن و مدیران وقتش را زیر سوال برد.

دیدگاه‌ها