کد خبر : 2070701 | 29 شهریور 1403 ساعت 12:56 | 15.9K بازدید | 35 دیدگاه

اعتراف کاپیتان: نبودن کروس آزارمان داده است!

دنی کارواخال تایید کرد که جدایی تونی کروس روی عملکرد رئال مادرید تاثیرگذار بوده است.

اعتراف کاپیتان: نبودن کروس آزارمان داده است!

به گزارش "ورزش سه"، تونی کروس در چند سال اخیر همیشه یکی از مهره‌های کلیدی و اصلی رئال مادرید در خط میانی بود و نقش مهمی را در موفقیت‌های این تیم به خصوص در کسب قهرمانی‌های متعدد در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا ایفا کرد اما تصمیمی که چند ماه قبل گرفت همه را در شوک فرو برد.

او در فاصله چند هفته تا پایان فصل گذشته اعلام کرد که قصد دارد پس از حضور در فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برابر دورتموند که با پیروزی و قهرمانی رئال همراه شد و همچنین همراهی تیم ملی کشورش در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ به صورت رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی کند و این اتفاق باعث ناراحتی بسیاری از طرفداران او شد.

بسیاری پیش‌بینی کرده بودند که جدایی او تاثیر زیاد و قابل توجهی روی عملکرد رئال مادرید داشته باشد و همین اتفاق هم در فصل جدید رخ داد. کارواخال هم با تایید این موضوع به خبرنگاران گفت: «مشخص است که غیبت تونی کروس روی ما اثر گذاشته است. این بازیکنی است که پیدا کردن جانشین برایش غیرممکن به نظر می‌رسد.

و بله، شاید ما بهترین فوتبال ممکن را ارائه نکنیم اما باز هم برنده می‌شویم و همین مهم است. من اطمینان دارم که وقتی ما بار دیگر به دوران اوج و بهترین سطح‌مان برگردیم، غیرقابل مهار خواهیم بود و این را ثابت خواهیم کرد.»

دیدگاه‌ها